Kjøttkaker på amatørnivå! – Noen kokk blir jeg aldri –

Det e SÅ mange flinke folk der ute! Som laga dei hærligaste retta som man får vann i munnen av å bare sjå på! 😲 Alt ser så delikat ut og eg kjenner at eg blir riktig imponert og inspirert! Men eg innser mine begrensninger.😂

 

Eg kunne SÅ ønske  at matlaging ga meg noke! At det føltes meningsfylt å gjer det men det er rett og slett det mest kjedeligste eg veit om!😳

 

I går da vi var på butikken var eg litt kjepphøg og litt ovenpå! og selvsagt åpna eg kjeften 😳 (kan eg aldri lære å holde kjeft?😂)! Høg på kjeppen brøt eg ut og sa at eg gjerne står for dagens middag 😬

 

Eg har faktisk bitt dei orda i meg i heile dag 😂 og har utsatt det i det lengste! Og her e grunnen til at eg overhode ikkje trivast med forkle og kokkelue, rett og slett fordi eg aldri får det til. 😂😬

 

Så her hos oss servera eg kjøttkake med brune flekka og tenke at vi får bli gode og mette på potete og gulerøtter om det ikkje e smakande! 😁

Eg e nok av typen som pappa snakka om 😂 dei som svelte foran brødboksen men eg har komt meg so langt i livet og har en mann som brillierer på kjøkkenet ❤️ ellers hadde vi svolte ihjel begge to 😂

 

God helg! 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Dette så da veldig godt ut, uansett smaken som teller 😊 Jeg begynte veldig rolig da jeg ikke får tak i mye ferdigretter jeg kan spise her. men tilgangen på ferske produkter er veldig stor. nå er jeg blitt veldig ivrig og lager mye greier, så det er alltid håp 😊 samler på oppskrifter og det begynner å bli mange og det er gøy!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg