Kjenner man på tunge tanker? Puss opp huset!

Om noen sier ordet TAPET de neste ukene så er det faktisk stor fare for at jeg kaster opp 😂😳

 

 

Jeg har vondt på steder jeg faktisk ikke visste var mulig å ha vondt og kan med den største glede i hjarte meddele at jeg er ferdig med gangen i kjelleren ❤️!

 

Strietapet! Det ligger i navnet! Det er stort strev og strid å få det ned! 😳😂 fytti katta for en skittjobb dette har vært og jeg kjenner at det blir lenge til jeg en gang kan vurdere ett slikt type prosjekt igjen! 😁

Slik tapet var hele veggene innover 😳


NÅ skal jeg bare nyte dette fantastiske resultatet og bare kose meg resten av søndagen med å rydde opp og vite at jeg ikke trenger og forholde meg til klissete lim på en stund 😂

 

Nå må jeg finne på noe helt annet, noe som ikke krever så sinnsykt med krefter som dette har gjort for nå trenger denne kroppen hvile 😁

SÅ fornøgd!!!! ❤️😁

 

Fått til TV-en i kjellerstua 😁

 

 


Ser frem imot bingo med gjengen min i kveld og å starte uka med en fridag 😁❤️ har bare en eneste jobbedag denne uka men ser at jeg aldri vil bli arbeidsløs av den grunn 😂 livet er deilig ❤️ Hele denne oppussingen har vært som terapi for meg! Ut med det gamle og inn med det nye! 😁

 

 

Fikk i meg en lat og lang frukost før vi startet ❤️
FINT ferdig med tapet for en stund!

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

Siste innlegg