Jo mer aktivitet jo bedre er det! – Tiden etter operasjon-

God kveld kjære gode lesere!❤️

Jeg ser på  kommentarene at noen er bekymret over aktivitetsnivået mitt og er redd for at jeg gjør mer skade, jeg kan betrygge dere med at jeg ikke gjør noe jeg ikke burde gjøre og lytter til legenes råd rundt tiden etter denne operasjonen.

 

Forrige gang kunne jeg ikke løfte noe på 6 uker og måtte være ytterst forsiktig, denne gangen kan jeg være så aktiv jeg bare orker uten at det kan gjøre noen mer skade. Jo mer aktivitet jo fortere kommer jeg meg på beina men akkurat nå begrenser formen min hvor mye jeg faktisk makter. Jeg er utskrevet med fri mobilitet og dette skrivet. Det eneste jeg må være forsiktig med er faktisk operasjonsåret, den største faren er infeksjon, ellers kan jeg gjøre det jeg ønsker og klarer. ❤️

 

 

 

Det er dag 6 og jeg kjenner meg betraktelig bedre, klokka ble faktisk 17 før jeg måtte ta smertestillende i dag og for hver dag tar jeg små skritt i riktig retning, jeg har faktisk gått 2254 skritt i dag! noe som er fire ganger så mange som i går, her teller jeg alt av fremgang jeg kan.❤️

 

Jeg har pyntet i hjemmet og sett ALTFOR masse på tv og nyter egentlig late dager her hjemme før livet starter igjen, jeg ser på dette som en pause. I helgen skal vi på årsmøte og neste uke skal jeg holde foredrag i kirken her jeg bor, avtaleboken er full av spennende saker når jeg først kommer meg på beina igjen! helsen først, alltid. 

 

Det er mye snakk om små gleder med meg og akkurat nå gleder jeg meg til og forflytte meg ifra sofaen og inni sengen, jeg kjenner at jeg har lagt lenge nok i samme stilling her og gleder meg til denne befriende følelsen når man legger seg ett annet sted, små gleder!

 

Natta ❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer
    1. Så bra at du har det bedre ❤️ Følg det legene sier du, så går det nok helt fint ❤️🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg