Jeg våknet uten å være fyllesjuk, i min egen seng og angrer ingenting

HVER eneste søndag tenker jeg den samme tanken, en tanke som går igjen og igjen, en tanke som gjør at sjela blir fylt med takknemlighet og jeg blir fylt med ettertanke. Jeg våknet i dag og gikk igjennom sjekklista!

Jeg våknet uten å være fyllesjuk ✔️

Jeg våknet i min egen seng✔️

Jeg angrer ikke på noe jeg gjor i går og husker hele gårsdagen✔️

 


Det føles ALLTID like godt å gå igjennom denne sjekklista og det tar liksom ikke slutt, jeg får akkurat den samme følelsen hver eneste gang og det føles ikke ut som det er en følelse som kommer til og dabbe av som mange andre.😁 Jeg tenker å gå igjennom denne sjekklista hver eneste søndag så lenge det gir meg den motivasjonen den har gjort til nå. Det er på søndager jeg legger mest merke til endringene, for disse søndagene jeg har nå kan ikke sammenlignes med disse søndagene jeg hadde som rusbruker.❤️

Det første jeg startet med når jeg kuttet rusen var å telle helger jeg hadde vært rusfri, jeg hang meg liksom opp i å klare å være rusfri i helgene, på tross av at når jeg rusa meg så jeg ikke på hvilken dag det var i uka, det var egentlig det samma om det var helg eller ei. 😂

 

 

 


Jeg har brukt ulike ting for og motivere meg selv, nå teller jeg ikke dager lenger men har fortsatt en app som viser hvor lenge jeg har levd dette “nye” livet mitt.

Det er rart hvordan man endrer seg i takt med hvor lenge man har vært uten, tankene endrer seg og mønstrene, man lærer seg nye kunster og til slutt er det faktisk ikke verdt å gå tilbake til der man kom ifra, livet man lever føles så mye viktigere, dit har jeg komt nå at ingenting frister med det livet jeg hadde før.❤️

 

 

 

 

Det er søndag og ikke en hvilken som helst en!😳 i morgen reiser vi av sted og skal være borte i 3 hele dager!😁 i dag må vi pakke og gjøre oss klare og jeg prøver og holde reisefeberen i sjakk! Ingen ord kan beskrive hvor mye jeg gleder meg til denne turen, det kribler i kroppen  og det er vanskelig å sitte stille, fyyy flate dette blir så bra!😁😁😁

Ha en fortreffelig start på søndagen kjære alle sammen, husk at klokka ble stilt tilbake en time i natt 😁

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Det er dette som er så inspirerende og interessant å lese for meg som aldri har vært rusmisbruker. En liten titt inn i hva som driver deg videre. Dette som jeg tar for gitt at jeg kan styre selv. Takk for at du deler.

      1. Tusen takk Linda for en meget hyggelig kommentar ❤️ det er jo akkurat det jeg ønsker å oppnå! Nå mennesker som egentlig ikke vet noe om dette men som fortsatt kan kjenne seg igjen i mange ting. Jeg er jo ett menneske med helt vanlige følelser og reaksjoner. ❤️
        Å dele har blitt viktig for meg og når noen setter pris på det så varmer det hjertet 🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg