Jeg savner barnet mitt ekstra mye i dag

Dagen i dag… Selveste bursdagen til minstemann…. Dagen jeg har stålsatt meg til og som jeg trodde ville bli en dag fylt med tårer og savn.❤️

 

Jeg har delt hele dagen på en snapchat-kanal og det kunne faktisk ikke passet bedre å faktisk få si ting høyt! jeg har også holdt meg aktiv igjennom dagen og har fått gjort mange ting som betyr noe for meg, jeg har på sett og vis har det helt greit i dag.

 

Dette er noe jeg bare må lære meg og leve med, disse dagene der det gjør ekstra vondt, disse dagene der store markeringer skal skje og disse dagene jeg ikke får vært med.💔

 


Realiteten er den at jeg valgte å ruse meg, realiteten er den at jeg ikke ble den mammaen jeg skulle bli. Det var ikke planlagt å falle for rusen, det var ikke slik at jeg ville bli avhengig, livet skjer og det eneste jeg kan gjøre noe med er fremtiden våres som forhåpentligvis blir sammen.

 

 

Min løsning har “alltid” vært rusen. Det har vært min medisin og min bedøvelse når ting gjør vondt, denne gangen har jeg ikke dette alternativet og må lære å stå i følelser som er ubehagelige og vonde men jeg har lært at følelser går over og at dem faktisk ikke er farlige så lenge jeg våger og stå i dem.❤️

 

Det hadde vært noe fullstendig feil med meg om denne dagen ikke ville by på noen tårer, klart en mamma gråter over barna hun mistet for så mange år siden, det er en selvfølge og det vil nok alltid gjøre litt vondt men etterhvert som årene går så blir det litt og litt bedre. Mitt håp er at jeg en dag kan feire slike bursdager og bare være glad! men det ligger der i fremtiden ett sted.❤️

 

Jeg er så glad for at dagen ble som den ble, at jeg ikke ble sittende her og grave meg ned i negative tanker, at jeg valgte å bare hoppe i dagen og gjøre den bra på tross av at jeg var meget tung i starten. Tankenes kraft er mektig, vi blir hva vi tenker.

 

 

 


 

Jeg er også så vanvittig glad for at jeg klarer å være ærlig om disse tingene, at jeg klarer å dele også på dager der det gjør vondt. Å dele har en stor betydning når man skal gå videre, bearbeide og bli ferdig med ting og jeg har gjort meg ferdig med så mange store ting på denne bloggen her.❤️

 

Tusen takk for all støtten dere gir meg, styrken min vokser ifra hver eneste dag der jeg våger og være ærlige med dere. ❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Gled deg over at ungene dine har det bra ❤ Det er nok av unger som bor i et rushjem hele oppveksten. Og fortsett og gled deg deg over at du og S er rusfrie, og at dere har det godt sammen ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg