Jeg orker ikke mer og trekker meg ut – Pårørende

God morgen verden!😁❤️

Det er torsdag og den eneste dagen på så lenge jeg kan huske at jeg faktisk ikke har noen planer og ingenting som haster rundt neste sving, jeg føler at livet går sinnsykt fort og dagene bare suser forbi uten at jeg klarer og få med meg det hele. Det har vært mye armer og bein den siste tiden men nå har jeg planlagt og ta det litt mer med ro, jeg vil jo ikke gå glipp av livet.❤️

 

I går fikk jeg en blast from the past og ble overasket over min egen reaksjon, jeg kjørte forbi uten å fullstendig falle sammen i angst som jeg garantert ville gjort før, dette mennesket har over lengre tid hatt den fulle og hele kontrollen over meg. All fremgang feires her i heimen, hver eneste milepæl og mål vi når blir feiret og vi er ikke typen til og slutte og sette pris på disse småtingene, heldigvis.❤️

 

Pappas situasjon står på vent siden han overhode ikke ønsker og flytte, leiligheten står klar men han har ikke en gang sett den og jeg tok ett valg i går om å faktisk ikke blande meg og la dette være andres ansvar, jeg makter ikke å krangle med min egen far over slike ting. Å sette grenser for seg selv er det vanskeligste men det viktigste man kan gjøre, pappa er såpass klar i hodet selv så disse valgene er hans ansvar og systemet rundt han. Jeg klarer faktisk ikke å ta mer ansvar og trekker meg ut. 

 

Nå gleder jeg meg over denne røde dagen, denne lange deilige fridagen!😁 jeg gleder meg til en ny arbeidsdag i morgen og at det er helg IGJEN etter den, det er så mange ting jeg gleder meg til fremover og jeg er så takknemlig over at livet har blitt så rikt. En dag av gangen har plutselig blitt ett godt og bra liv, det finnes håp for alle.❤️

Nå skal jeg gjøre mest mulig utav denne fridagen, sette prikken over i’en som alltid og håper at dere gjør det samme.

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg