Jeg maktet bare rett og slett ikke mer

God morgen alle sammen!❤️

I går rant begeret over for meg, etter og ha holdt ting inne over lengre tid avlyste jeg hele fredagen og ble liggende i sengen. Vi har vært i konfirmasjon, vi har bekymret oss over pappas helse, den store operasjonen og oppi det hele leser jeg hver eneste dag hatske og ukonstruktive stygge ting om meg selv på nettet. Begeret bare rant over og isteden for og blogge som ingenting hadde skjedd valgte jeg og bare trekke meg stille og fredelig tilbake, ingen inspirerende og positive innlegg hadde komt utav gårsdagen uansett.❤️

 

Nå er det en ny dag men tåka har ikke forvunnet helt, jeg føler meg tom i hodet og lite inspirert og motivert. Min kjære er inni sin andre omgang med influensaen, jeg visste ikke at man kunne ha to omganger med dette viruset på så kort tid men alt er tydeligvis mulig.😂

 

Det er lørdag og egentlig en av favorittene i heimen, men her ligger vi altså som to slakt, sjuke og sure og venter på noe positivt som blir sendt våres retning, det er sterkt needed akkurat i dag. 😁

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

8 kommentarer
    1. Det er utrolig at folk har behov for å sjikanere andre mennesker, og jeg er lei for at du opplever det. Tenk da, at du holder hodet høyt, og er for god til å slenge med leppa tilbake. Derfor er det disse menneskene med behovet for å dukke andre, viser hvor lavtstående mennesker de selv er! Trist!
      Fatt mot, utfra det jeg har lest fra deg, tror jeg at du må være en ressurssterk og flott person.
      Grip denne lørdag og finn noen små gleder. Du fikser det!! Ha en så god dag som mulig.😊

      1. Tusen takk Anne <3 jeg prøver og aldri synke ned til ett nivå der jeg behandler andre mennesker slik jeg ikke ønsker og bli behandlet selv. Jeg ønsker og være ett medmenneske og vise forståelse for ulike mennesker, men noen klarer faktisk og terge meg innimellom, jeg er tross alt bare ett menneske. Hehe… Takk for hyggelig kommentar <3

    2. Folk som sliter med seg selv snakker/ skriver nedlatende om andre, du må heve deg over det, være bedre enn dem. Missunnelse er en farlig sykdom. Husk du er unik.❤️

    3. Huff! Slik skittkasting som du er ute for, er slettes ikkje greit. Vedkommande må nok ha eit stort mindreverdighetskompleks, som kan holde på slik. Men du er sterk, Monica. Du skal vite det, at alle vi som følge deg, bortsett frå dette “trollet”, vi støttar deg 100%. Eg ynskjer deg og dine alt godt framover og håpar de får ei fin helg. Klem

    4. Vipser eb blomsterbukett…
      God vegring og håperat uflaks forsvinner fra deres lune rede
      ønsker enn foin 17.mai

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg