Jeg leser deg som en åpen bok – I dag kunne bloggen vært historie –

I kveld er jeg verken sint, skuffet, trist eller glad. Jeg er fullstendig flat, som en ballong som har blitt sprengt. 

Jeg føler absolutt ingenting annet en at jeg er fryktelig sliten, uka som var har vært brutal på flere måter og jeg ser frem imot disse dagene som kommer, jeg tror at alt faktisk vil løse seg igjennom denne uka her. 

 

En tanke som slo meg her i dag forut det viktigste møtet jeg har hatt er hvor vanvittig kjedelig det er når man kan forutse skrittene ett annet menneske tar, at man hele tiden vet hva som kommer.

Det er ganske så kjedelig når man er så lett leselig som menneske og ikke eier dybde, når man kan lese ett annet menneske som en åpen bok kjenner jeg at det ikke er noe interessant med det. Jeg syns slike mennesker rett og slett er kjedelige.

Nei jeg fortsetter og heie på godheten! kjærlighet og varme, vende det andre kinnet til og gå videre. 

 

Jeg er glad for at jeg klarte å ta disse stegene jeg måtte i dag, jeg har virkelig troen på at sannheten vil komme og at jeg omsider kan gå tilbake til det vanlige rolige livet mitt. En stor byrde har forsvunnet ifra skuldrene mine, nå vet jeg at jeg får hjelp.❤️

 


 

Hjertet mitt hoppet i brystet når jeg oppdaget at bloggen var nede men det ordnet seg etter noen timer. Jeg har blitt rapportert fordi jeg har valgt å være åpen om det jeg går igjennom akkurat nå, så jeg må nok ta på meg en munnkurv fremover når det gjelder akkurat denne saken. Jeg kan avsløre at det vil ordne seg for meg denne uka og at jeg er klar for det som kommer.

 

Nå ønsker jeg å gjøre denne bloggen til noe positivt! det har vært altfor masse styr og uro og det er på tide og se fremover, alt i alt skjer det flere positive ting en de negative, alt i alt har vi det veldig bra i dette livet og nå bare har jeg lyst å få ut denne eller disse nyresteinene som forpester tilværelsen, jeg er SÅ lei! jeg lengter etter å komme tilbake til den vanlige meg! uten smerter og uten å være redd for disse anfallene. Jeg har bare lyst å ha det rolig og fredelig rundt meg!

 

 

Ha en nydelig kveld kjære lesere, STOR klem ifra oss! ❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg