Jeg kommer til og bli gæææærn!

Nå ligger jeg under dyna i tidenes lyseste rom, jeg håper og krysser alt jeg har for at jeg i natt får sove noen timer!😳 natt til i dag ble det sparsommelig med dyp søvn og omgivelsene førte til at jeg lå våken nesten hele natten, jeg kommer faktisk til og bli gææærn om jeg ikke får sove i natt.😳

Humoren man får av å ikke sove på ett døgn er faktisk ikke til og holde ut og diagnosen min kommer ettertrykkelig til uttrykk først når jeg lider av søvnmangel, dette har vært en rar dag med andre ord.😂

En kombinasjon av å være på ett nytt sted med en ny seng jeg ikke er vant til, å ikke ha min kjære ved siden av meg og lyden av dunkende musikk hele natta som blir avvekslet med måker som skriker og driter utenfor har tatt det beste utav meg og nå håper jeg så inderlig at denne natten blir litt bedre!🤞

 

Jeg ligger i tidenes lyseste rom, det hjelper ikke på nattesøvnen.

Jeg har utsatt hjemreisedag til mandag siden jeg har en 12-timersvakt i morgen og skal på tidlig på mandag igjen, jeg setter meg ikke i bilen når jeg er så sliten.

Det er en smule trist at søvnen skal være det som ødelegger litt for denne husmorferien jeg skulle ha, inkludert jobbing. Det blir liksom ikke helt det samme når man går på halv åtte igjennom dagene og ikke får nyte kveldene når man først har fri men jeg tar sats på at morgendagen blir enda bedre og at den nye boka mi skal dysse meg i dyp søvn i kveld.❤️

Jeg håper dere har hatt en flott lørdag og en magisk helg! ❤️ det er bare 2 uker i dag til bryllupet våres.😳 nedtellingen er for alvor i sluttfasen og jeg kjenner at panikken brer seg for hver eneste dag som går, det er så kort tid igjen og så mange ting som kan gå feil…. men nå er jeg så sliten at jeg ikke orker og stresse over det akkurat i dag. 😂

 

Natta venner ❤️

 

 

Love you all

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Ville lukket persiennene andre veien. Nå ser du lyset når du ligger nede i sengen, hvis du vrir de helt motsatt vil du ikke se lyset på samme måte. Da vil du se lyset ovenfra og ned 😉 Eller ta med deg et lett kaken og heng opp 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg