Jeg hater og føle meg så jævla svak

Det er ikke ofte jeg må ta en timeout på hotellrommet når vi er på samlinger som dette men i dag må jeg innse mine egne begrensninger og har sendt min kjære på butikker imens jeg ligger her og lader opp. Jeg kjenner hvor dårlig jeg er på og føle meg svak og kjenner på frustrasjon når jeg ikke mestrer disse tingene jeg til vanlig mestrer, jeg er elendig til og spørre om hjelp og føler meg som en pasient som er avhengig av min kjære til den minste ting. Nå håper jeg bare at det ikke blir mer tull og at vi kan nyte denne helgen, vi trenger og lade batteriene etter de siste ukene. ❤️

 

Først nå kjenner jeg faktisk hvor sliten jeg har vært, hvor intenst jeg har arbeidet med meg selv for og klare å gjennomføre denne operasjonen og hvor langt nede jeg faktisk har vært. Det er godt at det er først etterpå at man kjenner på disse tingene, ellers hadde jeg nok avbrutt det hele og angret resten av livet.  Nå har jeg en ærlig tjangse til og faktisk bli bedre! ❤️

 

Dere aner ikke hvor deilig det var og møte familien min igjen, jeg har tatt meg selv i å glemme hele verden utenfor disse hotellveggene og alle bekymringene føles så langt borte.❤️

 

Nå skal jeg ta meg en timeout så jeg er klar for fest i kveld, sammen med verdens beste gjeng.❤️

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Du må ta vare på deg selv. Er kronisk syk med flere sykdommer og det var tøft å få livet snudd på hue. Mye av dagene går på å sove. Så hør på kroppen din og følg dens råd ellers så går du en smell

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg