Jeg har vært på mitt første jobbintervju NOENSINNE!

IM STILL STANDING! men det river og sliter i meg! jeg skal klare dette her, jeg bare skal! 

Jeg tror jeg har tenkt på røyk tusenvis av ganger i dag, men heldigvis er det flyktige tanker og jeg klarer og “medisinere” meg med en slurk varm kaffe hver gang. 

Jeg har snakket de siste dagene om en hemmelighet jeg går og bærer på, jeg har rett og slett følt behov for og holde dette litt for meg selv, noe som bare jeg kan gå og glede meg over og har trengt litt tid før jeg avslører det. I denne perioden som blogger har jeg delt 100% hver eneste dag og først nå meldte dette behovet seg, dette behovet for og ikke dele absolutt alt hele tiden.

Nå klarer jeg ikke å holde meg lenger og jeg skal love dere at det har vært vanskelig og slutte og røyke i tillegg til og gå på sitt første jobbintervju NOENSINNE! jeg fikk nemlig telefon etter og ha sendt min første jobbsøknad NOENSINNE og har vært så stolt over meg selv at det har vært vanskelig og holde det inne.

Jeg har ikke fått noe svar og ønsker heller ikke og avsløre noe mer før jeg har kost meg med denne gevinsten selv, jeg ser nemlig på dette som en stor personlig seier. .

Jeg har vært SÅ nervøs i dag at jeg faktisk ikke har ord og det føles SÅ godt og si det til verden! dette var noe av det skumleste jeg har gjort til nå. 

Å gå på sitt første jobbintervju er  en seier i seg selv, JEG! jeg har allerede vunnet masse, så nå er det bare å vente på resultatet.

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

6 kommentarer

Siste innlegg