Jeg har tatt vann over hodet, igjen

God morgen verden! ☀️😁

Jeg har vært våken i mange timer men har brukt denne tiden til og nyte kaffe og bare være aleine i mitt eget selskap!

Den siste tiden har jeg følt på en tomhet, en likegyldighet som jeg overhode ikke setter pris på. Jeg innser at jeg har tatt meg vann over hode og gjør altfor mye på altfor kort tid. Jeg glemmer at jeg er nyoperert, rett og slett.
Jeg har også en diagnose som ødelegger nettene med mareritt og uroligheter, jeg finner ingen øyeblikk der tankekjøret ikke suser i hodet og blir helt vanvittig sliten.
Jeg håper at denne søndagen blir bedre en dagene som har gått, og jeg håper at brikkene i livet snart faller på plass og at jeg kan finne meg selv igjen. ☀️



 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

4 kommentarer
    1. Ha en «være god mot seg sjøl»- søndag. Slapp av og gjør kun ting som gjør deg glad. Sånne dager trenger vi alle innimellom ❤️🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg