Jeg har tatt livet av Mister.Sniff!

For noen dager siden (Les: en uke siden) støvsugde jeg bilen som jeg pleier og rydda bilen som er ny men som vi allerede har begynt å forsømme!😬🤭

 

Sebastian skulle for noen dager siden bruke den igjen og da begynte Mister.Sniff og frese og gnistre!😳 til vår store forskrekkelse (Les:Min) oppdaget vi at Mister.Sniff var helt våt inni!😬 jeg var virkelig forsiktig, jeg vet jo at vann og støvsuger ikke henger sammen men det har nok vært vått der jeg har rengjort og vips så var støvsugeren som har betydd ekstremt masse for meg ødelagt.😬

 

 

 

 

I starten satt jeg nemlig sittende på gulvet og støvsuge med den gamle, jeg nekta å gi meg på tørre møkka og på trass støvsugde jeg på denne måten veldig lenge 🤭

Helt til Mister.Sniff kom inni livet mitt, den første støvsugeren jeg noensinne har kjøpt meg selv! 😁 mestringsfølelsen av å kunne gjøre slike oppgaver selv etter å ha knekt ryggen er ikke til å beskrive en gang og jeg skrev da ett innlegg om min kjære Mister.Sniff som jeg nå offisielt har tatt livet av. Dette kan du lese her: 👇https://monicavederhus.blogg.no/hjemmets-nye-kjaeledegge-hils-pa-mr-sniff.html

 

I dag har vi vært og kjøpt oss en ny men ingenting vil bli det samme, ja jeg skriver dette innlegget med en god dose humor men på samme tid er det faktisk veldig trist at jeg har klart å ødelegge noe som kostet en del. Jeg har heldigvis en snill og forståelsesfull mann men jeg har måttet love og aldri støvsuge bilen med den igjen.😂

 

 

I dag har jeg sittet i undervisning på arbeidsplassen og har fått utdelt enda en eksamen. Som om livet ikke var hektisk nok kaster vi på hele to omfattende eksamener og satser på at det hele går fint 🤭

 

Ja, jeg kjenner at jeg allerede bygger opp en stresskul i magen men jeg har bestemt meg for og ta en dag av gangen. Første dag av “Helvetesuka” er unnagjort og jeg skal prøve mitt beste å ikke stresse meg opp over den fulle kalenderen min denne uka! det er mitt eneste fokus!😁

Nå blir det tv og eksamensskriving! Vi blogges venner ❤️

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg