Hjemmets nye kjæledegge! Hils på mr.Sniff!

Jajajaja… Jeg vet det er rart og blogge om en støvesuger men for meg personlig betyr dette en ny hverdag der jeg slipper og sitte på rumpa og støvesuge leiligheten! Det betyr at jeg selv kan gjøre dette etter operasjon uten og måtte krype på alle 4 på gulvet 😂 dette ser jeg på som en innvistering i egen helse for jeg vet hvor på tuppa jeg vil være om støvesugingen ikke blir gjort når jeg ligger nede for telling og med denne kommer jeg igang fortere! 😁

 

 

 

Teppet har ikke vært hvitere siden den dagen vi kjøpte det og det blir en FRYD og kunne gjøre dette uten å være fullstendig knekt etter en kort stund. Når man har muligheten til og gjøre hverdagen LITT enklere, hvorfor ikke? 

 

Jajajaja…. Jeg vet at det også er rart og gi støvesugeren ett navn! men jeg er ikke vant med å kunne kjøpe det jeg trenger, det er spesielle øyeblikk når jeg kan anskaffe meg slike ting på lovlig vis med egne opptjente og oppsparte penger. Jeg er stolt! 

 

 

 

Som dere ser så beskytter jeg meg både mot sola og ifra og få flere barn.

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg