Jeg har tatt ett viktig valg for livet mitt!

Det som før skremte dritten utav meg gjør meg ikke redd lenger. Jeg har innsett at det er mitt eget valg. Altså jeg velger hvordan ting skal påvirke meg og hvordan jeg selv reagerer på disse tingene som før ville trigget meg og redusert meg.

 

Jeg er herre over min egen psykiske helse og jeg kan styre min angst❤️

 

Jeg velger nå og fokusere på dette fine livet vi har skapt oss og har laget en beskyttende usynlig hinne rundt meg.

 

I dag fikk jeg melding ifra mannen min som har startet jobben i kjelleren imens jeg er på jobb 😁 han har begynt å maskere slik at jeg bare kan starte malejobben når jeg ønsker det! ❤️ jeg ble helt varm i hjertet mitt, bare tanken på at han driver og styrer hjemme for meg gjør meg rett og slett nyforelska 😁❤️😂

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. stå på du ! Heilt rett
      men har ikkje han idioten fått kontakt og besøksforbud ?
      vær stolt av de dokke to får til 👍
      heie på dokke 👏

      1. Jo det har han.
        Så nå er det bare å vente og se om dette forbudet faktisk funker som det skal. Imellomtiden skal jeg bruke på livet ❤️
        Tusen takk for kommentar og støtte ❤️ det betyr mer en du tror 🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg