Jeg har sprukket mange ganger i natt

Disse nettene har ingen ende, det virker som om jeg bare må godta at det er slik og at underbevisstheten min arbeider på spreng, underbevisstheten har 18år med svik og rus og håndtere, og det gjør den når jeg sover. 😳 Jeg har ikke sove noe særlig godt i natt, jeg har drømt om mange ulike mennesker og har våknet en drøss med ganger, det verste var når jeg drømte om at både jeg og pappa endte på fylla.😂

Drømmene er så virkelige men jeg er så takknemlig hver gang jeg våkner og faktisk fortsatt er her jeg er, med det livet jeg har.❤️ Marerittene gjør også at jeg setter mer pris på det jeg har, dem minner meg om en tid jeg ikke ønsker meg tilbake til og jeg får en smakebit av kaoset jeg levde i før, ingenting er som å være rusfri, kunne stå for alt man sier og ikke angre på dumme ting man har gjort.❤️

Det er mandag og det er livat i heimen! 😁 begge skal på jobb og det er armer og bein for og lage niste, kle på seg og komme seg avgårde i god tid siden jeg har en times kjøring til jobb. Rutinene har blitt innarbeidet men det har tatt tid, jeg er ikke vant med og ha noe fast og gå til og er helt forskjellig ifra min kjære som er ganske så avslappet til alt, kontrollfreaken inni meg er inni en dvale for øyeblikket og det skal mye til for og vippe meg av pinnen.😂

Jeg gleder meg til og ta fatt på denne uka! ❤️ nå er det to “Normale” uker før det smeller skikkelig, jeg har nemlig takket ja til og jobbe 100% hele sommeren, foruten den uka jeg gifter meg, jeg håper at kroppen holder!

Ha en fantastisk start på uka alle sammen! ❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg