Jeg har så lyst og ta livet tilbake, også når det kommer til trening – Jeg skal på topp igjen-

 

18.desember 2019 falt jeg ned trappa heime og knakk ryggen rett av, det ble satt inn to plater og 9 skruer den gangen og jeg har gått med kroniske smerter siden. 24.mars i år opererte jeg ut disse og nå starter opptreningen! 😁 egentlig skulle jeg satt i rullestol resten av livet, derfor klager jeg minst mulig, jeg er tross alt gående og klarer meg selv.❤️ Mange er ikke like heldige 💔

Jeg har kjøpt meg trenings-matte og må starte på null når det kommer til treningen, jeg har ingen muskler der platene har stått og det merkes! 😳6.august skal jeg stå brud og drømmen er å klare og gå ned i vekt før bryllupet, jeg har gått igjennom en steoride-kur for og bekjempe en blodsykdom jeg hadde, den er jeg frisk ifra men de 26 kiloene jeg la på meg på grunn av medisinene preger vekten og kroppen ennå, drømmen er å klare og komme tilbake i den formen jeg en gang var i, der ingen fjelltopper i verden var for store.❤️

 

Jeg savner kroppen min 😞 jeg har alltid vært slank og lett! det var en stor overgang og gå opp 26kg på en måned, nå vil jeg bare føle meg frisk igjen. Målet er ikke å bli syltynn men føle at jeg har en sterk kropp som tåler litt motstand, nå er jeg på jakt etter øvelser jeg kan gjøre her hjemme, jeg har også treningskort på treningssenteret som jeg betaler for men som jeg ikke har vært på siden operasjonen i mars.😂

Jeg har klart og kutte rusen etter 18år, jeg har klart og gjøre en totalt omvending av livet, nå ønsker jeg også å komme i form og nå disse fjelltoppene som jeg ønsker, jeg ønsker bare å ta livet tilbake med alt det innebærer og har lenge følt at jeg er fanget i en annens kropp. Jeg har aldri snakket noe særlig om det her inne, jeg ønsker ikke å styrke dette kropps presset som finnes der ute men dette handler rett og slett om å føle seg sunnere og ikke om kiloene.

Om dere har tips til øvelser for noen som ikke eier muskler i store deler av ryggen så fyr løs i kommentarfeltet! alle tips mottas med STOR takk! 😁❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Heia deg❤️ Jeg tenker at du bør få henvisning til fysioterapi etter en såpass stor operasjon. Vil tro at det er en del å ta hensyn til. Kan tipse deg om å gå turer med staver. Da aktiverer du en større del av overkroppen. Jeg heier på deg og dine❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg