Jeg har ikke vært glad inni meg på veldig lenge

Jeg har hatt meg en time-out uten å lage noe dramatikk over det, jeg har holdt det helt for meg selv og jeg har ikke hatt dette behovet for og dele akkurat denne delen av meg.❤️

Jeg har ikke vært glad inni meg på det jeg kan huske, jeg har vært tristere en jeg trodde og jeg såg det rett og slett ikke komme, hvor vanvittig ulykkelig jeg har vært.

 

 

Du vet når masse fantastiske ting skjer rundt deg, slike ting du bare vet ville gjort deg kjempeglad og det eneste man har lyst til er å gråte? når man tar på seg en maske og er sterk som faen HELE TIDEN. Utad den smilende jenta med morsomme kommentarer på lur, inni meg bare helt fullstendig tom og tappet.❤️

 

Jeg har dratt den for langt og jeg innså når jeg var på seminaret på Storefjell at om jeg nå fortsetter slik så vil jeg sprekke, jeg vil bli så ulykkelig at det eneste som virker logisk er å ruse meg igjen. Jeg har ikke blitt rusfri for og ikke ha det bra, jeg måtte starte ett prosjekt på meg selv før jeg skaper meg alle disse prosjektene om “å lage ei jul”, “kjøpe meg bil” og “rydde kjelleren”, skjønner?

 

Jeg drukner meg selv i prosjekter for å slippe å tenke på det helt vesentlige som står og blinker med røde lys, varsellamper som skriker av full makt.

 

Jeg har slutta på medisinene for ADHD, jeg tenker at jeg skal heller klare å leve med denne diagnosen som jeg faktisk har gjort i 34år, jeg får ikke sove, alle traumene kommer igjen og igjen og igjen og nå har jeg faktisk ikke sovet en eneste natt på to måneder uten mareritt og helvete, jeg er så mentalt svidd at jeg ikke føler noe som helst.❤️

 

Jeg ville ikke dele dette før jeg visste at jeg hadde tatt den riktige avgjørelsen og i natt kom bekreftelsen på det, jeg drømte koselige drømmer for første gang på det jeg kan huske og jeg våknet og sa til Sebastian at jeg gjerne kunne lagt meg ned og drømt videre fordi det var så godt.❤️

 

Så lenge jeg kan huske har det siste jeg har ønsket når jeg har våknet etter en drøm å legge meg ned igjen og drømme videre, jeg har hatt angst for og sove og jeg har våknet like sliten som når jeg har lagt meg i flere måneder. Det er liksom ikke rart at man møter en vegg eller to da.

 

Nei jeg har startet ett hemmelig prosjekt som lenger ikke er så hemmelig, siden jeg deler det her med dere 😂 Jeg har mange ganger sagt at jeg skal ta hensyn til meg selv og ta vare på meg, men jeg har jo aldri gjennomført det. Denne gangen har jeg tatt en avgjørelse 100% av hensyn til meg selv, jeg har koblet meg ut og bort og bare prøvd å finne tilbake til den jenta jeg var før medisinene kom inni livet mitt.

Medisinene har virkelig hjulpet meg, jeg har blitt rolig i meg selv men når nettene er så jævlige som dem har vært så kan jeg faktisk ikke leve med dem. Det har vært gøy å se hvordan det er å være “Normal” 😂 men jeg gir meg på tap for jeg tenker ikke at dette skal få ødelegge livet mitt og jeg ønsker å være glad inni meg igjen. ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Er mareritt og dårlig søvn kjente bivirkninger av medisinene for ADHD?
      Jeg kjenner til problemer med dårlig søvn. Det som hjalp meg var Melatonin 😊

      1. Tusen takk Inger 🌹
        Nettene er fortsatt ikke heeelt der den skal være men jeg klamrer meg til håpet om at det en gang blir helt topp og sove igjen ❤️
        Tusen takk for støtten ❤️ ha en fin søndag ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg