Jeg har ikke fått lov å være trygg over tid

Reklame | Ellos.no

Annonse i innlegget

Jeg har mange men i sjelen som kommer til å følge meg resten av livet mitt, og jeg innser at jeg faktisk ikke har noen kontroll over det. Jeg har men som gjør meg usikker når jeg ikke behøver det, og jeg kommer alltid til å være redd for at absolutt alt går til h… iløpet av sekunder. Jeg er ikke vant med å ha det fint og bra over lengre perioder, så det er rart for meg å nyte dette her, jeg har alltid en liten tanke i bakhodet om at ting vil forandre seg, og at det er for god til å være sant. Jeg føler jeg ikke fortjener å ha det godt, og dette er en tanke jeg kommer til å ha hengende etter meg uannsett hvor frisk og oppegående jeg kommer til å bli. Jeg har blitt forlatt hele livet når jeg virkelig har hatt behovet for at noen er der, jeg har opplevd at de jeg elsker høyest har utnyttet situasjonen og brukt vold og psykisk terror, og jeg har aldri fått lov å være trygg over tid, og nå når jeg har det så bra og trygt rundt meg blir jeg automatisk skeptisk. Underbevisstheten min er alltid på vakt etter farer og jeg føler jeg ser farer på trass fordi jeg er så vant med å se dem. Usikkerheten inni meg er stor akkurat nå og jeg har en angst som tar overhånd i perioder. Den prøver å lure meg til å tro at alt vil gå rett vest, selvom jeg vet det ikke vil gjøre det, og det er forferdelig travelt for meg å gå med skuldrene hevet hele døgnet og bare vente på smellen som aldri kommer.

Jeg er ikke vant med å være sammen med en som virkelig elsker meg, og som støtter meg 100%, jeg er ikke vant med å være sammen med noen som jeg kan lene meg på når jeg blir sliten og jeg er vant med  at mennesker snur ryggen til meg med en gang det dukker opp problemer og først nå har jeg en som er her 100%! Det tar tid å få hjernen min til å følge med på denne forandringen, og jeg er fortsatt redd for at alt bare forandrer seg iløpet av en dag, men det har absolutt ingenting med han å gjøre, og det ligger bare latent inni meg.. jeg har arr i sjelen og har en jobb å gjøre fremover ^sukk^

Jeg er ellers en selvsikker person som vet hva hun driver med, og liker å utstråle at jeg har kontrollen. Men jeg merker veldig godt at jeg ikke liker meg selv på den samme måten som under steroidekuren, for da ga jeg fullstendig blaffen. Jeg har aldri vært opptatt av egen kropp og vekten har vært noe jeg har gått på når jeg har måttet med legen, men nå har den fått altfor mye fokus her i heimen. Jeg vurderer å flytte vekten langt bort og utav synet, bare for å få en pause ifra dette fokuset som har komt overasskende på meg. Kroppspress har på en måte vært noe jeg har lest om før, og syns det egentlig bare var en teit greie, men nå kjenner jeg på det selv, og det er ubehagelig å se vakre jenter på tv-en, og jeg blir fylt med sjalusi. Det er vondt å være ærlig! Og dette er ikke noe jeg skriver med lett hånd. Det er flaut og teit!

Det er som pillene bare har tatt bort alle disse følelsene, og nå når jeg har kuttet dem ut kommer dem alle sigende innpå meg. Og jeg kunne ønske jeg klarte å gi blaffen på samme måte som før, for det er så lite viktig dette her! I den store sammenhengen har det ingenting å si at jeg er litt større enn normalt og at kroppen er i ulage! Så lenge jeg er frisk så har dette ingenting å si.

Jeg har fått prøvene ifra siste legevisitten, og jeg har ingen diabetes, og blodplatene mine er på 187! Det er en oppgang på veldig mye, og jeg er snart helt normal! Disse var på 16 den 18.Desember og dette er dødelig. Jeg håper blodsykdommen er noe jeg kan legge bak meg nå, og at jeg kan leve som ett friskt menneske fremover, så jeg får enda en ting jeg slipper å bekymre meg over! Steoridene er ikke en medisin jeg ville anbefalt noen, men de har vært med på å hjelpe blodet mitt, nå dreper det ikke seg selv lenger og jeg satser på at jeg aldri igjen slipper denne runden med blodpåfyllinger og ekstremt dårlig form. Jeg håper at også dette kan påvirke meg til å slappe mer av og nyte at jeg også kan få lov å føle meg trygg i situasjonen min <3 ha en fantastisk dag kjære lesere <3

 

Her er mange antrekk fra Adidas som du får kjøpt på Ellos.no for en billig penge! Jeg finner alltid masse fint til alle anledninger der inne og anbefaler denne siden! Grei for lommeboken og masse pent og stilig for alle smaker! <3

Adidas Shoes//Adidas Shoes//Adidas Shoes//adidas Originals

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg