Jeg har ikke blitt edru for og ha det dårlig i livet

God morgen verden!❤️

Denne natta har ikke vært enkel! jeg har våknet i panikk flere ganger og følte meg overhode ikke uthvilt når jeg våknet til vekkerklokka. Gårsdagen tærer på kroppen.

En så fin dag ble ødelagt av en kommentar ifra ett menneske og jeg tenker inni meg at jeg ikke har blitt edru for og ikke ha det bra i livet, jeg har ikke blitt rusfri og bygd meg opp for og bli nedbrutt av mennesker som alltid vil være de samme. De stygge ordene og ondskapen er noe jeg før trodde var normalt og at alle hadde det på denne måten, jeg har tross alt hørt mamma bli kalt en hore siden jeg var 3år gammel, og ifra tidlige barneår blitt kalt stygge navn. 

Nå skal jeg prøve og resette meg selv, ta en restart på denne dagen og ta fatt på siste arbeidsdag før operasjon og nå makter jeg ikke en telefon om at det har blitt avlyst igjen, jeg orker ikke denne mentale karusellen en gang til og krysser alt jeg har for at jeg kan reise i morgen.

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Krysser fingre og tær for at alt går som det skal denne gangen 💕 Dette klarer du 👍🏻💕😊

    2. Ingen skal være nødt til å høre slike ting. Det gjør noe med mennesker som er vanskelig å prossesere.
      Men dessverre skjer dette helt sikkert veldig ofte. Du er en sterk flott dame som har kommet så langt. Håper du vet at det er ikke deg men den andre som er problemet. Vanskelig å tro noen gang. Men det er det som er sannheten. Det er IKKE du som er problemet 🥰 stå på videre og fjern deg fra “problemet” så godt du kan. Husk du er sterk 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg