Jeg har funnet min plass i livet, og funnet roen i sjelen

Annonseinnlegg

Ja det har jeg faktisk! Denne roen husker jeg kom i midten av fjordåret, og det er første gang i mitt liv at jeg hviler i meg selv. Tanken min er at det er slik det er å være ^normal^, og at det er slik andre mennesker rundt meg faktisk har det. At man kan sitte i en samtale med noen, og man er tilstede der, at man hører og svarer, at hjertet slår som normalt, at man ikke har noe stress inni en selv, eller tenker på helt andre ting når man bedriver noe. Dette er en følelse som har vært fullstendig borte for meg hele livet mitt. Men jeg begynte som sagt i fjord å kjenne på denne følelsen, og det var en følelse som åpnet øynene mine!
Har slitt med angst hele livet mitt, i ulike former men denne følelsen av å hvile fjernet denne angsten som konstant har vært overdøvende i kroppen min, og jeg klarte plutselig å gjøre ting som jeg ikke hadde klart å ha fokus til før.
På slutten av året fikk jeg meg en smell som brang tilbake denne angstfølelsen, men jeg hadde fått smak på den så jeg føler at jeg har funnet tilbake til dit jeg var igjen. Nå vet jeg på en måte hvor god denne følelsen er, jeg har fått kjenne den på kroppen og da er det lettere å finne tilbake til den igjen om jeg skulle få en dårligere periode 🙂 det er som kroppen har lært seg noe nytt.. jeg måtte bare litt bort fra den for å oppdage den nye lærdommen 🙂
Nå klarer jeg å ha en samtale uten å tenke på hva jeg skal gjøre etterpå, jeg klarer å kose meg med en film uten at tankene mine vandrer i 100km/t og jeg klarer på en helt ny måte å være her, akkurat her i nuet og nyte det. Jeg får gjort mer konstruktive ting, og jeg tenker igjennom ting før jeg gjør dem, og det at jeg har så mye tid til overs akkurat nå er perfekt for å få ting ordnet rundt meg 🙂 jeg har ikke tallet på alle telefonsamtalene jeg har tatt når jeg har vært i karantene er hjemme, både når det kommer til det økonomiske og veien videre i livet mitt og jeg har fått ordnet så uendelig masse <3
Jeg er så glad for at jeg har 3 personer her i hjemmet som stiller opp for meg og bryr seg om meg, og vi har det så kjekt sammen på tross av sykdom. Vi klarer å ha en positiv energi her hjemme, og vi finner på ting som er tilpasset situasjonen min 🙂 tålmodigheten til dem rundt meg nå imponerer meg og jeg lover å gi tilbake for alt dem gir meg nå. Jeg er trygg, og jeg VET det vil ordne seg for oss alle. DEN følelsen er ny i livet mitt, da jeg alltid har vært redd for hva morgendagen vil bringe, og aldri har visst hva som skjer rundt neste sving. Jeg har mer orden og struktur med gode rutiner som funker. Det gjør underverker!

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg