Jeg har fått drømmejobben!

Når jeg skriver disse ordene renner tårene nedover kinnene og havner på mobilskjermen 😭 jeg har akkurat fått telefonen som vil endre hele livet og hele fremtiden til både meg og min kjære ❤️ Jeg har oppnådd det som jeg vil våge og påstå er det største ett menneske som jeg med min bagasje kan oppleve. Jeg har blitt ansatt som erfaringskonsulent på rusposten og jeg ANER ikke hva jeg tenker.

Jeg har ennå ikke 2års rusfrihet i ryggsekken, har komt meg på beina med knekt rygg, skaffet meg lappen og egen bil, jeg har sluttet og røyke OG har fått drømmejobben 🤩 Lever jeg i en drøm eller? Hva skjer liksom?

Når jeg klarer dette så er det faktisk håp for alle og det mener jeg av hele mitt hjerte, det er aldri for seint og snu! 

Ifra vrak til suksess? ALT er mulig!

 

På grunn av støtten på denne bloggen og av menneskene rundt meg er jeg her i dag ❤️ Uten dere, ingen meg ❤️

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

50 kommentarer

Siste innlegg