Jeg har en skikkelig Cheatday! – Ifra streng diett til sukkerbombe! –

God kveld kjære lesere og takk og lov for at det er helg!🤭😁❤️

 

Jeg kom ifra mellomvakt på jobben og har tenkt at det er helt innafor og jukse litt i kveld, denne uka har jeg ikke rukket å puste en gang!😳

 

Jeg har fått utfordret meg selv på mange fronter og har vel aldri før følt meg så nyttig og på riktig plass!❤️ Det har heller aldri vært viktigere å restituere og lade seg selv som akkurat nå, neste uke blir ikke noe roligere.😬

 

Jeg jukser noe så inni hampen i kveld!

 

Jeg jukser litt i kveld men har faktisk holdt meg disse to ukene, jeg drikker to liter vann per dag, har redusert kaffedrikkingen og har kuttet alt snopet og isen jeg putta i meg før.

Det er vanskelig å legge om vaner men jeg er i gang!😁 faste måltider og spise skikkelig mat er viktig og jeg har ikke vært sulten en eneste gang, det som er våres egen verste fiende, sulten som gjør at man tar usunne valg. 😬

 

Rimelig utkjørt som menneske men måtte innom for og ønske dere en riktig god helg, kos dere! Jeg kommer sterkere tilbake, jeg lover. ❤️

 

Kommer sterkere tilbake, jeg lover!

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg