Jeg har blitt en oppussingsrabiat! – Ett hjem blir til –

God kveld kjære lesere og velkommen inni hula mi ❤️

 

I skrivende stund sitter jeg med beina oppi sofaen og bare tar innover meg hvor fin stua mi har blitt på bare noen timer! 😍 jeg har malt i rekordfart uten å gjøre de store tabbene, foruten om den nye t-shorta mi som ikke lenger er marineblå 😂

 

Jeg var så opptatt av å ikke ødelegge det nye gulvet at overdelen min  tok støyten 🤭

 

Jeg starta på prosjektet rett før Sebastian satt seg på bussen og var nesten ferdig når han kom inn døra her hjemme. Jeg var sannelig ikke helt sikker i min sak da jeg startet men fargen er behagelig og lun.❤️

 

Nok en ting jeg har gått og tenkt på lenge er unnagjort og nå har jeg faktisk ingen flere ting på denne lista, leiligheten er akkurat slik jeg drømte om, jeg er tilfreds!😁

 

Så mye har skjedd på bare en dag og tanken på at jeg ikke er ferdig en gang med første uka med ferie gir meg store sommerfugler i magen, det er lenge siden jeg har tatt livet som det har falt seg som nå og jeg nyter det virkelig.🫶

 

I dag har jeg kjøpt meg ei ny bok, jeg har ikke tenkt å bli liggende i senga til langt på natt lys våken igjen! 🤭 jeg håper at natta som kommer blir bedre og jeg gleder meg som en liten unge til og ta fatt på fredagen og helga!❤️

 

Håper dere har hatt en fin dag og at dere er minst like chill som det jeg føler meg akkurat nå. Stor klem M ❤️

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg