Jeg har aldri vært rusfri – Akkurat nå ruser jeg meg på jula 2021

I dag har vi kjørt rundt i mange timer, disse dagene vi ikke har en eneste plan for blir tettpakket og det er alltid like spennende og se hva som skjer på disse dagene. Vi har vært rundt på alle gravene, vi har kjørt noen Måløy-Eid-Måløy og vi har vært rundt med saker og ting. Vi har kjørt jojo hele dagen så nå var det godt og komme hjem i julehula våres. ❤️🎅🏻

 

 

Jeg har gått ifra og hate alt som har med jul og gjøre til og omfavne den og sette pris på alle disse småtingene, jeg har hatet jula i så mange år uten og helt vite hvorfor. Jeg har kosa meg hver eneste dag hele desember og jeg er meget glad for at jeg startet med pynting allerede i november, for plutselig er det jul og i morgen er dagen over alle dager.❤️

 

Vi har fått konfekt med mormor og besten <3 Lille juleaften åpnes denne selvsagt!

I kveld planlegger vi og lage biffmiddag sammen og bare se massevis av julefilmer, vi lader opp til morgendagen da vi skal samles og feire juleaften sammen. Pappaen til Sebastian skal være her hos oss så jeg skal varte dem opp igjennom hele dagen. Jeg gleder meg til jul ❤️😃

 

Det har ikke kriblet i magen på lille juleaften på veldig mange år, men nå kjenner jeg at spenningen vokser og jeg føler at alt arbeidet jeg har lagt ned ikke har vært forgjeves, jeg har lykkes med og ta både livet mitt og jula tilbake.❤️

 

 

 

Jeg har rusa bort 18år av dette fantastiske livet, men jeg føler at jeg har levd for dem alle iløpet av disse 2 korte årene som rusfri, jeg har nytt hver en dag! ❤️

 

Alle disse tingene gjør vi for første gang, vi opplever alle tingene for første gang på lenge, vi er som små barn før julekvelden! Jeg har egentlig aldri vært rusfri, for nå ruser jeg meg på jula og ellers finner jeg alltid ting som gir meg rusen jeg en gang fant i alkoholen og narkotika, nå gir livet meg den rusen jeg trenger og den føles så mye mer fantastisk en det beste og dyreste  dopet jeg noensinne har prøvd. Livet er magisk. 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg