Jeg forberedte meg på det verste – Dagen etter operasjon

*trommevirvel* JEG ER SMERTEFRI!😁

 

Groggy – Oh yes! Sliten og medtatt – Absolutt men INGEN smerter! 😁 det er som om universet har funnet ut at jeg har hatt nok plager med munnen og har gitt meg en pause *banker i bordet*. Jeg forberedte meg på det aller verste men har sovet igjennom hele natten og har ikke tatt smertestillende foruten om rett etter just in case. Flaksen har snudd og jeg håper at jeg ikke skriver dette for tidlig, dette kan bare gå en vei!❤️

 

I drømmeland i natt har det vært mer hektisk enn noen gang, jeg har drømt så vilt at jeg har våknet mange ganger og ikke forstått bæret, det er underbevisstheten min som jobber på spreng og det gir utslag i drømmer om å sprekke uten å vite at jeg har gjort det. 😳Jeg er overlykkelig hver gang jeg våkner og innimellom drømmer jeg og vet i drømmen at jeg drømmer! 😳 jeg har godtatt disse ville festene i drømmeland, jeg ser på det som en del av prosessen men disse blaffene ifra fortiden er like ekle hver gang. Jeg er glad jeg er våken og smertefri nå.

 

Jeg har fri til fredag og har på privaten sykemeldt meg selv på egenhånd, jeg har tatt meg en fridag der jeg bare skulle ligge og ha det vondt, nå skal jeg bare ligge og ha det bra! det kan jo ikke bli bedre. 😁

 

 

Dette blir en bra tirsdag! håper dere har det bra og nyter hver eneste dag her på jorda! masse kjærleik ifra meg til dere ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Så godt at det går rette veien! Riktig god bedring og ta vare på både deg selv og de rundt deg

    2. Så fantastisk at du er smertefri… avslappet og sluttet og telle røykfrie dager… det ermete naturlig å ikke røyke enn å føre det. Etterhvert forsvinner alle drømmene om at du har tattdeg en røyk og samtidig syntes du syntes at duhar gjortnoe dumt. lenge siden jeg drømte sånn nå…Såharsønnen din fylt 15 år håper at dere snart får daglig kontakt igjen ungdomsårene er viktige..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg