Jeg føler meg truet og forfulgt

God morgen kjære alle sammen!

I dag våknet jeg som ett helt nytt menneske! jeg våknet kl10 og har hatt sammenhengende søvn for første gang på det jeg kan huske, det er helt vanvittig hva søvn faktisk kan gjøre og jeg føler meg flaut takknemlig for og ha fått en god natt!

Den siste tiden har vært preget av en bekymring som jeg egentlig har holdt litt for meg selv, jeg har skrevet før på bloggen at jeg har ett menneske i livet som nå sitter i fengsel og jeg er urolig nå for at han skal få perm i sommer. Jeg har helt sluttet og ta telefonen når han ringer og undrer meg over hva som skjer når han faktisk slipper ut. Dette mennesket har hatt en kontroll over meg som jeg overhode ikke liker. Jeg skrev innlegg om dette og legger til linken her: https://monicavederhus.blogg.no/trussler-ifra-fengsel-som-pavirker-livet-som-rusfri.html

Dette mennesket har vært i fengsel en stund og jeg har følt at jeg har en slags “ferie”, dette mennesket er nok det eneste i verden som vet hvilke knapper han skal trykke på og faktisk det eneste som klarer og trigge meg ifra lang avstand. Jeg har bestemt meg om å melde alt til politiet om det blir slik jeg tror det blir. Han kommer nok ikke til og la noen være i fred og jeg vet at problemene dukker opp idet han slipper ut på perm.

På en slags morbid måte er det litt godt og dele dette, disse bekymringene jeg går med. Når jeg har sagt det høyt så vet alle det og om noe skulle skje meg så legger jeg igjen spor. Det er ikke det at jeg tror han vil “ta meg” men jeg vet hvordan han åler seg innigjen i livene til folk og forpester dem, han er faktisk den dummeste feilen jeg noensinne har gjort i mitt liv. 

Noen ting ifra fortiden kommer alltid til og forfølge oss men denne gangen er det jeg som setter reglene. 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg