Jeg får endelig møte barna mine igjen <3

Reklame | Ellos.no

Denne pandemien har satt en stopper for mye i livet våres, og deriblant har det stoppet samværene jeg skal ha med barna mine annenhver mnd, og nå er det lenge siden sist jeg fikk være sammen med disse to hærlige skapningene som betyr alt for meg <3 men nå er det bare ett par dager til jeg nok en gang kan reise til dem og tilbringe noen timer sammen med dem. Det ligger så masse motivasjon i disse møtene, som vi har hatt nå i 12år, og det er helt ufattelig å tenke på at det er så mange år siden dem ble tvangsflyttet ifra meg og dit dem bor i dag. Forholdet jeg har til barna mine er bedre enn de fleste andre jeg har hørt om, og vi har klart å bygge forhold på tross av avstanden som har vært imellom oss. Dem er i grunnen årsaken til alt for meg, for jeg hadde ikke orket å kjempet i så mange år uten å ha dem som den største motivasjonen. Uten dem ingen meg, og det mener jeg med hele mitt hjerte. På tross alle hindringer har vi klart å blitt nære og jeg ser slik frem til disse turene og å være sammen med dem, selvom det bare er for kort tid. Det kribler i kroppen når jeg tenker på at jeg snart skal dit, og slik har det vært i alle disse årene med reising og venting. Det er helt klart forventninger som bygger seg skyhøye, og jeg vet jeg alltid får det litt tungt etterpå når man er på vei hjem igjen, men etter så mange år har jeg forsont meg med det som har skjedd, og har alltid gjort det beste utav situasjonen jeg har puttet oss i. Det gleder meg sååå stort at min datter velger å ta seg tid til meg hver eneste dag igjennom sosiale medier, selvom hun ikke må, og jeg føler jeg har gjort noe riktig når dette skjer. Jeg gleder meg så mye nå at jeg ikke klarer å vente! Og jeg trenger denne motivasjonsinnsprøytningen akkurat nå! Det største og det beste jeg har gjort i hele mitt liv er disse to lysene som lyser opp mitt liv og hverdag <3

Jeg er virkelig verdens heldigste mamma som har to fantastiske mennesker som jeg får gleden av å ha i livet mitt! Blod er tykkere enn vann og ingenting kan forandre forholdet vi har sammen, vi 3 har ett bånd <3

adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg