Jeg er tilbake! AKKURAT der jeg skal være!!

ENDELIG en dag med litt overskudd!😃

En dag der man faktisk klarer mer en bare det mest nødvendigste!☺️

Ååå så jeg har lengtet!🥰

Vi starta dagen med en bomtur til Eid, vi dro med oss pappa som det viste seg når vi kom frem faktisk ikke hadde så lyst 🤭

Vi gikk kjapt igjennom senteret og endte opp på en matbutikk for så og reise hjemover igjen. Dagene er ikke like! vi skulle egentlig på kafe og hadde planlagt og være der en stund, men jeg og Sebastian tok kafebesøket her hjemme istedenfor.🤭

 

 

 

Når vi kom hjem bytta Sebastian ut gulvteppet i stua med det vi hadde i kjelleren, samme type men langt nyere i utseende. Det er merkelig hvor fort teppene våres blir stygge her i hula våres.😅

 

Vi har også tømt bunkersen for flasker og ryddet litt. Hele 1049kr i bare tomgods! det var med andre ord på høy tid.😳

 

 

 

Ellers har jeg tømt matskapene på kjøkkenet og har renset oppvaskmaskinen for første gang siden vi fikk den, jeg har rett og slett gått og sullet rundt her hjemme! ❤️ jeg husker ikke sist jeg hadde overskudd til noe som helst annet en det meeeest nødvendigste, det er ett godt tegn at jeg får lysten til å gjøre litt mer.🤭

 

Jeg håper at dette blir trenden her hjemme, at når jeg har slappet av sammen med dem jeg er glad i blir fylt med ny energi! da skal jeg gjøre det langt oftere 🤭

 

Nå skal jeg bare nyte  energien som pumper i kroppen, lørdagen er bare halvveis gått! ALT kan skje!❤️

 

Håper dere har hatt en minst like god dag som jeg har hatt, jeg unner alle å føle at man virkelig fungerer! ❤️🌹

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

3 kommentarer
    1. Oi! Det var mye pant! Mistenker at brusdrikkingen er noe av årsaken til vektoppgangen. Det er utrolig mye sukker i brus. Prøv å bytte ut deler av brusen med vann, f.eks til middagen 😊 Brus er også ganske dyrt, i alle fall i småflasker. Spar til badet 😊

        1. ❤ Nei, det er jo ikke det… Mye syre også, i all slags brus, og det tærer på tennene. Jeg drikker nok litt for mye av det selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg