Jeg er stolt over hjemmet mitt, og det har blitt min friplass

Livet er forandret på veldig mange måter og jeg kjenner jeg nyter av disse godene ett anderledes liv har gitt meg 🙂 jeg har blitt ett sosialt menneske og har ulike mennesker rundt meg hver eneste dag, og jeg er ikke lenger redd for å bli kjent med nye venner 🙂 vennekretsen min er fylt med spennende mennesker som er totalt ulike og jeg er aldri ensom som før! Jeg blir mer og mer komfortabel i eget skinn og våger å nærme meg andre på en annen måte en før, da jeg var lukket og folkesky. Det er godt å ha kommet til ett punkt der jeg faktisk stoler på meg selv, for det har tatt lang tid før jeg begynte å tenke at jeg kan stole på meg selv når det gjelder tilbakeslag og sprekking 🙂 nå føler jeg er over den overhengende faren dette har vært. Selvom det bare har gått ett halvt år, er som sagt hele livet forandret og jeg får så masse igjennom hverdagen min som er med å bygge meg videre på denne veien! Jeg bruker absolutt alle muligheter får til å bli sterkere og bedre som menneske og jeg føler jeg er på vei 🙂

Jeg har vært heldig som har hatt foreldrene mine og ett hjem å gå til! Det er ikke alle som er så heldige, og vi har hatt muligheten til å kjøpe dette huset. Det har aldri føltes som ett hjem da jeg har vært andre plasser mesteparten av tiden og aldri falt til ro her i heimen min, Jeg har trukket meg unna når jeg har rusa meg rett og slett! Jeg har aldri følt en tilhørighet til denne leiligheten men det forandret seg drastisk da jeg møtte Sebastian og vi bestemte oss for å være her i Måløy og bo her i leiligheten som var min 🙂 da vi bestemte oss for å være her måtte vi gjøre store endringer her for å føle det var ett hjem, men etter masse billig oppussing har vi fått noe vi kan være stolte av, trivest i og slappe helt av i! Dette er våres friplass, og her er det bare vi som bestemmer, det er fullstendig rusfritt her og vi trenger ikke disse triggerene i hjemmet våres, det er rett og slett en plass å flykte til når ting stormer rundt oss, og det er en glede å ha besøk av venner og familie nå når vi har laget det fint rundt oss <3 jeg har aldri vært stolt over denne leiligheten og egentlig bare gruet meg til besøkende, men nå gjør jeg det med glede og er stolt over hvor store forandringer vi har fått til HELT selv og så billig! <3 endelig kan jeg kalle dette hjemmet mitt og nyte av alt arbeidet vi har lagt ned 😉

Nå venter vi besøk av en venn av oss, og det er en glede å ta imot andre når man ikke skammer seg over hjemmet sitt lenger !

2 kommentarer
      1. Barna mine ble plassert bort ifra meg i 2008. Jeg har hatt rett på samvær i alle disse årene og om man spør dem tror jeg at disse samværene har skapt tette bånd oss imellom. Man adopterer bort barna om man selv gir dem bort, ikke når man mister barna sine igjennom urettferdige rettssaker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg