Jeg er SPENN klar! Er du?

Jeg er SPENN klar for jobbehelg og har fått spart meg opp energi og gnist!😁

Det gjør meg overhode ingenting å måtte jobbe i helga etter å ha hatt fri i lengre tid.❤️

 

Jeg har fått masse tilbakemeldinger på gårsdagens utblåsning når det kommer til hvordan vi behandler hverandre både på nettet og in tha real life og tilbakemeldingene er klokkeklare! jevnt over ser alle hvor ille vi oppfører oss, vi klarer rett og slett ikke oppføre oss bak skjermene og vi må bli flinkere til å tenke oss litt om før vi poster noe.❤️

 


Vi aner ikke hvilken situasjon vedkommende som mottar ederen og gallen våres er i, vi aner ingenting om hvordan dem har det og det er så lett å dømme før vi vet noe som helst. Medmenneskelighet er undervurdert! det er SÅ viktig!❤️

 

Vær nå så snill og vær snille med hverandre og tenk på hvor mye makt som ligger i ordene våres.❤️

 

Vi som er offentlig ute, vi som deler livene våres på nettet bør tenke igjennom hvilke signaler vi sender ut, at vi er rollemodeller.❤️

 

Det koster så lite å være hyggelig!! Og om du ikke har noe pent å si, hold munn 😁

 

Nå er det helga folkens! Har dere noen ville planer? ❤️

 

Jeg skal hjem og lade opp til jobb i morra, jeg kjenner at Sebastian har klart å smitte meg med noe men er ikke så syk at det rettferdiggjør og legge seg hjemme. De siste gangene har jeg ikke blitt skikkelig sjuk og det er egentlig litt trasig å gå og være halvsjuk hele tiden 😂

 

Vi blogges snart 😁❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg