Jeg er Monica, jeg er alkoholiker og narkoman. Ikke faen om jeg går tilbake til og skamme meg.

Jeg beklager herved på det sterkeste for at jeg ikke har blogget  i dag men jeg har vært ett nervevrak og en dramaqueen uten sidestykke! jeg har vært i sonen og nå er jeg ferdig, på alle måter det er mulig og være ferdig med noe.

Jeg har gjort det som skremmer meg mest av alt i hele verden, jeg har stått foran massevis av mennesker og fortalt historien min, uten filter og uten skrupler. Jeg har aldri vært med på noe villere! 

Kan jeg, kan du.

 

Foto: Maria Mosserud     https://www.facebook.com/maria.mosserud

 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer
    1. Jeg følger deg litt fra sidelinjen og er mektig imponert over det du skriver og det du gjør. I dag må jeg si at plakaten “Tiden leger ikke alle sår” traff meg for det er en sannhet jeg kan relatere meg til.

      Jeg har ikke gått på de samme stiene du har, men har hatt et krevende liv med “Kompleks PTSD” som jeg har jobbet meg igjennom og kjenner meg godt igjen i endel. Tiden leger ikke alle sår, men vi mennesker kan på ulike måter forsone oss med sårene vi må bære.

      Jeg heier på deg og det du kaster deg ut i 🥰

    2. Protest! Om ansvarlige foreldre hadde tatt ansvar ville barna vokst opp i trygghet. Om kommunen hadde sett fordømmelsen og handlet, så hadde barn fått den hjelpen dem har rett på. Så mye svik. Det er ikke du det er noe galt med, du er et offer for ansvarsløshet.
      Noe annet; Du tar lett tilbakemelding som kritikk selv om det ikke er ment sånn. Jeg forstår hvorfor. Prøv bare å husk at dynamikken er annerledes nå enn hva den var. Husk at jeg/andre også er sårbare under skallet vårt. Jeg tror at du vet det, men automatisk griper du forsvarsposisjonen.

    3. Det har vært så sterkt å følge deg her på bloggen gjennom disse dagene her. Fantastisk at dere får være med,oppleve og delta!
      Heier på dere og alle de andre også. Er det ikke fantastisk å være en del av et “vi” og ikke “de og oss” ?
      Du og alle mennesker fortjener de tingene du har listet opp over her og alle mennesker har et ansvar for å gi det videre til sine medmennesker.
      Dere er så inspirerende mennesker synes jeg!
      Klem❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg