Jeg er livredd for hatet der ute

Jeg kunne ønske at jeg kunne dele fritt, at jeg kunne vise fargene mine og ikke sensurere meg selv. Jeg er egentlig ett fargerikt og spennende menneske, med mange meninger og holdninger. Jeg merker at jeg selv sensurerer meg selv fordi jeg er redd.

Jeg er redd for og åpne en melding og få en melding på feil tidspunkt, på ett tidspunkt der jeg selv ikke er helt i slaget som vil treffe meg. Til vanlig når jeg har det bra tåler jeg en støyt men jeg er sikkert ikke så tøff som jeg har utgitt meg for og være.

Plutselig kan Monica på barne og ungdomskolen komme tilbake, med det samme jeg opplever hat føler jeg meg som den jenta igjen. Grunnleggende i oss mennesker er vel at man ønsker og bli likt, mennesker som har opplevd mobbing har en egen evne til og fange opp disse tegnene på at noen er ute etter deg. 

Jeg har rett og slett ikke vært meg selv de siste dagene, jeg har vurdert om dette er noe for meg. Jeg holder meg unna enkelte kommentarfelt og har virkelig prøvd og ikke la dette gå innover meg, men innerst inne skremmer hatet livdritten utav meg. Jeg sensurerer meg selv, jeg våger ikke å skrive noe som kan trigge noen og poenget og hele konseptet med bloggen blir borte.

 Jeg er bare ett menneske.

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

9 kommentarer
    1. Kjære deg! Du må ikke gi opp! Jeg har ikke lest hva de ondsinnede har skrevet, men ikke la de få overtaket og ødelegge for deg. Der er nok mange, mange andre som er enig med meg i det. Du har en så fin og ærlig blogg som gir håp til mange, og du fortjener absolutt ikke noen negative kommentarer. Noen mennesker må en heller bare kutte ut. De er antakelig veldig misunnelige, og vil gjøre det de kan for å ødelegge for andre. Jeg håper inderlig at du vil fortsette å skrive om livet ditt, det er så givende å følge deg på veien framover, og jeg leser hver dag det du skriver. Jeg håper at du ikke lar uforstandige og onde mennesker ødelegge for deg, da får de det jo som de vil! Jeg heier på deg og ønsker deg alt godt! 🤗😍🌞🐱

    2. Skjønner at du føler det slik, men krysser fingre og tær for at du ikke lar deg kneble. Vi er veldig mange som støtter deg og er her for deg, så ikke gi opp, men prøv å heve deg over alle dem som ikke har lært seg folkeskikk og på død og liv må slenge med leppa om folk de overhode ikke kjenner. Stå på ❤️

    3. Jeg har ganske unormale interesser og når jeg deler dem på YouTube så blir det for det meste bare negative kommentarer. De som er likegyldene eller liker det som legges ut ser ut til og ikke skrive noe. De som skriver noe liker å skrive negative kommentarer om at jeg er rar og slikt Bare det påvirker meg og tankegangen min utrolig.

      Har ikke fått noe truende, men bare slike negative kommentarer som jeg nevner har påvirket meg. Jeg forstår ganske godt at du påvirkes sterkt. Det er vondt og lese.

    4. Det er ikke deg eller det du legger ut som det er noe feil med, men de som kommer med negative kommentarer. Hev deg over de/ dem. Er det sjalusi iver at du får orden på livet ditt? Bloggen din er meget interresant å følge med på , uten at jeg vet hva de melder til deg så er det viktig for mange at du fortsetter. Jeg heier på deg. ❣️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg