Jeg er ikke som alle andre

Med alle historiene jeg har fortalt på denne bloggen og alt jeg har gått igjennom så sier det seg selv at man får noen arr og men og skader, jeg er ikke som alle andre og har overhode ingen behov for og være det heller. 

Denne bloggen er basert 100% på min opplevelse på livet, mine historier sett ifra mine øyner og beskrivelser av mine følelser, den er 100% meg på både godt og vondt. Det føles godt og ha ett sted og bare være meg selv på. Det er ofte min flukt ifra virkeligheten og mange byrder letter ved og dele.

Det er selvsagt mye som ikke kommer på denne bloggen, ting jeg ønsker og holde for meg selv og som handler om andre mennesker. Jeg prøver og dele alt som handler om meg selv og det som foregår i hodet, slik slipper jeg presset alle tankene vil gi. 

Jeg er ikke særlig opptatt av og bli godtatt av alle, det har jeg heller aldri blitt igjennom mine 33år her på kloden våres, jeg higer ikke etter å bli likt, få mange lesere eller bekreftelser. Jeg gjør dette 100% på grunn av meg selv og behovet for og få ut budskapet mitt.

Livet går opp og ned og ofte føles det ut som en karusell uten kontroll, men jeg står på beina mine og er ufattelig stolt over å ha overkommet alle disse hindringene på veien, jeg er her sammen med min livspartner og vi bekjemper oddsene som er imot oss hver eneste dag sammen. Livet kunne faktisk ikke blitt bedre, jeg har aldri hatt det så godt med meg selv som nå, og jeg har faktisk ingenting og klage over selv på dårlige dager. 

Livsgnist, motivasjon og stor arbeidskraft kjenner jeg inni meg, jeg har lyst og oppleve alt jeg kan, smake på alle sorter mat jeg aldri har prøvd før, komme meg på disse fjelltoppene og nyte menneskene rundt meg, jeg har så jævlig lyst og leve! og det føles så godt og kunne skrike ut høyt. 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg