Jeg er ikke gravid men noe annet vokser i magen

Jeg er offisielt verdens dårligste løgner 😂 idet reaksjonene kom inn på årets aprilsnarr kjente jeg den dårlige samvittigheten min vokse i magen 😳 jeg er rett og slett ikke skapt til slike spøker 😂 spøken finner du her:👉https://monicavederhus.blogg.no/to-blir-til-3.html

 

Her ligger jeg nyoperert og har akkurat fått drømmejobben, vi har ett bryllup som står for tur og vi har min kjæres gjeld og få bort, det finnes ikke dårligere tidspunkt å skape ett barn på for oss. 😁

 

Fryktelig trist og måtte være inne på slike dager! Utsikten ifra kjøkkenvinduet blir jeg aldri lei av ❤️


OM vi hadde blitt gravide hadde vi klart oppgaven med glans, vi har alle forutsetningene for og klare en så stor oppgave. Jeg har faktisk gått og vært redd for og bli gravid helt siden jeg mistet mine to, men nå hadde det faktisk ikke gjort meg noe. Mye har endret seg og godt er det ❤️

 

Det er fredag og jeg har forberedt en tale til i morgen ❤️ Og venter fortsatt på svar på hva som skjer med pappa som ble sendt i hu og hast til sykehus, jeg har prøvd og rydde litt for og holde tankene i sjakk og har sett altfor mye tv også i dag 😁

 

Min kjære har lovet og fikse huset når han kommer ifra jobb og jeg gleder meg til og få dusjet for første gang siden operasjonen, det er liksom grenser for hvor lenge kattevasker er greit og jeg har vært for redd for og dusje tidligere med tanke på såret og hevelsen.

 

I morgen reiser vi på årsmøte til Rusettervernet Sogn og Fjordane og vi gleder oss kjempemasse til det! ❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

4 kommentarer

Siste innlegg