Jeg er glad jeg har vært i ett rusmiljø i 18år, det trenger jeg med så mye hat rundt meg.

Dagen i dag er ett klassisk eksempel på hvor kaotisk livet våres er, men også ett eksempel på hvorfor livet våres som rusfrie ALDRI vil bli kjedelig!

Dette startet som en helt vanlig søndag, med beina på sofaen og ekstremt god tid! jeg tenkte på hvor deilig det var med en hel dag uten plikter eller ting jeg må gjøre. Jeg gikk i dusjen og tok meg en lang og varm dusj og plutselig smalt det! 

Jeg kom på kassen med bakevarer som vi fortsatt ikke hadde levert ut, og en slik runde kan lett ta oss 2 timer. Mamma ringte og sa at hun hadde skaffet krabber som vi må hente, og til dette trenger man både loff, sitroner og majones. Plutselig hadde vi 3 forskjellige oppdrag samtidig, i pøsende regnvær og kaotiske tilstander har vi kjørt lange strekninger og multitasket det hele. Kassa med boller er borte og krabbene er i panna og koker.

Denne søndagen som skulle bli så lang og tilogmed litt kjedelig! nå skal vi ha krabbefest i heimen og har invitert inn noen stykker. Dagene våres blir aldri slik vi hadde tenkt oss og tidligere i dag klarte min kjære og kveste fingeren sin på oppvasken, oppvask er en farlig sport i heimen.

Det er godt jeg har denne bloggen slik at jeg får tømt huet litt innimellom, for her går det virkelig fort i svingene og på tross av at bingoen er avlyst i kveld er jeg helt overbevist om at vi kommer til og bli okkuperte med noe, her i heimen blir det aldri kjedelig!

Jeg har også fått en del heftige tilbakemeldinger på denne bloggingen min og jeg må bare si det først som sist. Konstruktiv kritikk kan jeg lytte til, ta innover meg og gjøre noe med, men når det blir så lite relevant så sklir det igjennom meg uten at jeg tar noe til meg. Hatere har jeg ikke tid til, for som dere ser har jeg ett veldig komplett og godt liv og ta meg av 😉 Sorry, not sorry. 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

4 kommentarer
    1. Hva i all verden feiler det folk som det bare tyter hat og gørr ut av ?? De har det nok ekstremt dårlig med seg sjøl, og har mista forfestet i tilværelsen 😵‍💫. Mens du Monica, har fått fast grunn under føttene og løfter frem troen og overbevisningen om at livet går det an å bygge opp ! Du er et råskinn av ei dame som jeg heier på, og jeg sier bare RESPEKT 🤗🎶❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg