Jeg er bra nok som jeg er!

Nå ser jeg sannelig frem til å ha to hele fridager på rad! 😁 jeg merker på kroppen at jeg ikke er vant til å jobbe så mange dager på rad som nå, jeg er ikke lenger ung og spretten!🤭

 

Jeg har jo gjort det ganske så ugreit for meg selv og tenker at dette er ris til egen ræv som vi sier her i Måløy 😅 jeg har nemlig satt opp en avtale klokka 07.30 i morgen tidlig, på min første fridag på lenge! Typisk meg å overvurdere meg selv og min egen yteevne.🤭

 

Jeg har også oppdaget at jeg rett og slett har løyet her på bloggen og til meg selv i lengre tid nå.😬

 

Jeg har gjentatte ganger skrevet at jeg har tatt fatt på min nestsiste uke på jobb, jeg har tre uker igjen og har bommet kraftig!😳

 

Enten kan jeg ikke å telle ellers så er jeg så klar for ferie at jeg har begynt med drømmetenking 🤭

Jeg er med andre ord surrete om dagen og tenker å bruke disse fridagene til og hente meg litt innigjen før neste race på jobb! flere ganger for dagen skjer det ting som beviser hvor distré jeg er og nå er jeg så vant med det at jeg bare flirer 😂

 

 

I dag kjente jeg at jeg ble litt stolt over meg selv! etter opptakssamtalen med skolen som gikk veldig bra innså jeg faktisk hvor tøff jeg har blitt! 💪 før var jeg ei usikker jente som hadde sosial angst og ikke våget noe som helst, jeg drakk meg til mot og angsten herjet med både kroppen og hodet mitt.


Jeg kjente meg nervøs før denne samtalen men når jeg fikk snakke om disse tingene som jeg brenner for og hverdagen jeg allerede har som erfaringskonsulent kjente jeg meg stødig som ett fjell! jeg tok meg selv i å bare være meg selv og faktisk kjenne at det er bra nok.❤️

 

At jeg har klart og overvinne dette elendige selvbildet og synet på hva jeg klarer og ikke viser at det faktisk er håp for alle når det kommer til slike ting. Angst er overkommelig og om man ikke lar angsten vinne og velger å slå tilbake må den til slutt gi tapt. 

 

For hver eneste dag som går blir jeg sikrere på den jeg er og at det faktisk ikke kan forventes noe mer av meg, jeg er bra nok akkurat som jeg er!❤️

 

Nå skal en sliten Monica bare nyte kvelden, jeg har gjort mitt og har tråkka over en skikkelig barriere for meg selv i dag. Det føles godt.

 

Takk for at dere er her for meg, stor klem🌹

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg