Jeg eier ikke selvdisiplin! – krampeaktig kveld-

God kveld venner!❤️

Blodtrykket er høyt og det er en anspent atmosfære her 😳 bøker og papir ligger hulter til bulter rundt meg og om jeg faktisk hadde såtte meg ned alle gangene har jeg sagt at jeg skulle det så hadde jeg vært i mål for lengst!😅

 

Nå er det litt krampeaktig, litt i hyrten og styrten og jeg er overhode ikke klar for innlevering.😬

 

Det er faktisk ingen vei tilbake, det er min egen skyld! jeg eier ikke selvdisiplin! det er jo såååå mange andre ting som er SÅ mye mer spennende.😅

 

I hele dag har jeg vært på fagdag og hver eneste dag etter jobb så blir jeg bare liggende her og makter ingenting når arbeidsdagen er over. Jeg fatter ikke alle disse som faktisk har ett liv utenom jobb! hvor tar dem energien ifra?🤭

 

Fagdagen var faktisk den mest spennende vi har hatt siden jeg startet, en fagperson som også er pårørende som guidet oss igjennom hele dagen uten å kjede oss ett eneste sekund.❤️

 

Uten powerpoint fortalte hun hvordan det har vært og vokse opp med en psykisk syk mor. Det som imponerte mest er grensene hun satt for seg selv og hvordan hun klarte å ta avstand, mange pårørende blir helt oppslukte i situasjonen og klarer ikke å beskytte seg selv. Mange tankevekkere ble det og massevis av det hun fortalte kjente jeg meg igjen i.❤️

 

Vi har mye å lære av mennesker som har gått igjennom denne prosessen, disse pårørende som faktisk tar mesteparten av støyten og vi må lære oss og høre på barna våres. Vi må ikke glemme barna oppi alt, bak ett menneske sitter mange pårørende som er minst like påvirket av den vanskelige situasjonen.❤️

 

Nå må jeg tilbake til bøkene, tilbake til denne eksamen som eiger hele livet mitt! 🤭 jeg er så dritt lei at jeg faktisk ikke har ord en gang.😂

 

Ha en magisk kveld venner, håper dere er litt mindre stressa enn det jeg er i kveld ❤️🤭

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg