Ingenting gir meg mer en å være sammen med barna mine

Vi er hjemme igjen etter tidenes fineste helgetur!❤️

 

I dag har jeg hatt det mest naturlige og behagelige samværet med barna mine på mange år! ❤️ Bare oss fire der vi startet med middag og dessert på Peppes pizza for så og la Sebastian knuse oss i bowling, vi rundet av med shopping på mammas regning selvsagt.😁

 

Sommeren har virkelig satt i gang for fullt her og det har vært helt magiske temperaturer i hele dag, nå har jeg brukt hele vinteren på og klage og tok meg selv i å tenke at det var litt for varmt i dag! jeg gleder meg virkelig til denne sommeren.🤭

 

Det var så deilig og bare være sammen i dag, jeg har ikke møtt dem siden desember og jeg føler at jeg går glipp av massevis av ting en mamma skal vite, sønnen min har blitt ett hode høyere enn meg og jeg kjenner at jeg blir trist over at jeg ikke har oppdaget det før nå.😞

 

 

 

Å se hvor naturlig Sebastian har blitt en del av gjengen varmer hjertet mitt, at han ifra første stund bare har blitt godtatt og tatt imot og at han er så delaktig i samværene og det vi gjør sammen. Han er den første som får lov og være en del av disse samværene foruten om foreldrene mine.❤️

 

Å være sammen med barna mine er det fineste jeg vet om i hele verden, bare å få vite nye ting, få en klem og bare studere dem!🤭 ingenting gir meg mer en akkurat det. Se likhetstrekkene, måten vi oppfører oss og fører oss på…. Alt suger jeg bare inn! jeg er så vanvittig stolt over å ha skapt to helt perfekte unike individer, ja det er det beste jeg har gjort her i livet. ❤️

 

Vi startet jo denne dagen med fotoshoot som er en gave ifra vennene våres!😁 vi tok massevis av bilder ved elva i Førde og jeg er så spent på hvordan bildene ble!  🤭 i alle posisjoner og bakgrunner. En veldig rar setting for oss begge men med en flink fotograf som instruerte oss og fortalte hva vi skulle gjøre så tror jeg at resultatet blir veldig bra.❤️

 

Gleder meg til bildene kommer!

 

Mammahjertet mitt er komplett i kveld, jeg er ett ufattelig rikt menneske!❤️

 

Jeg tror jeg bare behøvde denne helga her, jeg skal aldri la det gå så langt som jeg har latt det gå, ifra nå av skal jeg sette helsa først og ta vare på meg selv også oppi alt.

 

Jeg tar kveld med ett komplett hjerte som er fylt med kjærlighet for de to stolthetene mine, jeg håper at dette var påfyllet jeg trengte for og klare å ta fatt på dagene som venter der fremme.

 

Natta venner, dere aner ikke hvor mye dere betyr for meg. 🌹

 

Det er bra vakkert på Lote

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg