Ingen skam i å ta imot litt hjelp innimellom!

Så sitter jeg her igjen da og venter på psykologtimen min. På tross av hyppige samtaler og tett kontakt føler jeg at ett helt liv skjer imellom timene! Det skjer så ufattelig mye i livet mitt.

For meg er det viktig og ta opp dette på denne bloggen! Vise at jeg relativt frivillig går til psykolog og faktisk er også relativt «normal». Man trenger ikke være  psyko for og gjøre det og jeg tenker at alle og enhver hadde godt av en slik time innimellom. Jeg snakker varmt om å ta imot den hjelpen man kan! Jeg har nemlig vært elendig til og gjøre det selv og se hvor det har ført til? 😂

Nå er vi igang med ADHD/ADD utredning så dette kan bli spennende. Ha en fantastisk start på denne torsdagen alle sammen ❤️ Dette blir en spennende dag på denne lille bloggen 🌹 vi blogges snart! 

2 kommentarer
    1. Alle trenger hjelp av og til, da er det flott å ha mulighet til å få det ❤❤
      Ha en fin dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg