Ifra rusmisbrukere til livsnytere og eventyrere

Tenk og være så heldig og møte en mann som velger rusfriheten sammen med meg ❤️ Det er som og vinne i Lotto! Å finne ett menneske på rett sted og til rett tid på denne måten hører skjeldenhetene til ❤️

Kannesteinen får meg til og tenke på styrke, mot og kjærlighet ❤️

Å finne noen som er villig til og kjempe sammen med deg, støtte deg og stå ved din side selv i dårlige tider viser meg en skikkelig mann med de riktige verdiene ❤️

 

Jeg ser på livet som rusfri som ett nytt eventyr ❤️ Og er så heldig og har med meg en som er like eventyrlysten som meg selv ❤️


Skjebnen og kjærligheten er noe jeg aldri har trodd på før, men nå er det bevist at den både finnes og skjer 🌹 også for slike som meg ❤️
Når vi klarer, klarer alle ❤️

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg