-Ifra gata til å bli en ressurs- 

Jeg har tatt på meg de mest chilleste klærne jeg eier og blåst munnen full i dette påståtte vidundermiddelet, munnen verker og jeg er rådvill og prøver alt! 

 

 

 

Man skulle tro at jeg ble sliten etter den første dagen i jobb på flere år men slike ting har en tendens til og gi meg mer enn det tar, jeg føler meg mer uthvilt enn på lenge og bare tenker på hvor dumt det var og engste seg over å ikke få sove før den store dagen, tenk på hvor mye bortkastet energi på noe så unødig? 

INGENTING av det jeg bekymret meg over skjedde og det ble denne tanna som ble dagens store utfordring, livet er forunderlig folkens. 

 

 

Det gjør sinnsykt vondt og smile men hva kan man gjøre når det er det eneste man ønsker og gjøre?

 

 

 

Det første som skjedde når jeg kom inn dørene her var at jeg kastet meg i klesvasken og rydda litt rundt omkring! det er en stor dag her i heimen i morgen nemlig og jeg planlegger noe spesielt! vi har mange store dager foran oss og jeg kjenner sommerfuglene flakser i magen konstant, det er så mye og glede seg til i dette nye livet våres. 

 

-Ifra gata til å bli en ressurs- 

Det slo meg skikkelig i dag, dette minnet om meg selv med sprøyta i hånda. Jeg var sprøytenarkoman i nesten 2år og igjennom disse to årene tenkte jeg tanken hver eneste dag, denne tanken om å en dag endre livet, endre kurs og bli noe mer, jeg husker ennå denne frustrasjonen av og dunke hodet i veggen hele tiden, aldri få til noe og alltid ha ett brennende ønske om å bli noe bedre.

Å være narkoman var ingen rolle jeg klarte og slå meg til ro med, det var aldri meg og skammen jeg alltid følte vil jeg alltid ta med meg videre, den kan jeg bruke til en fordel i arbeidet jeg nå skal utføre. 

 

Jeg var narkoman på bygda, ett utskudd uten tjangse til og klare seg, jeg var en av disse man ser og tenker at der er en som virkelig har gitt opp, ja jeg var den jenta folk trodde aldri ville klare og komme seg tilbake til det normale livet. I dag har jeg motbevist alt for både meg selv og alle andre, i dag har jeg blitt en ressurs! 

Tårene kommer, følelsene skal bearbeides, i dag har jeg tatt ett stort steg for meg selv. Jeg lever drømmen nå. 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Gratulerer ❤️ Dette viser bare hvor sterk du er 💕😊Stå på videre, og gi deg en god klapp på skulderen for det du har oppnådd hittil ❤️🥰

    2. Veldig glad på dine vegne. Nå får du fylt hverdagen med mye forskjellig. De er heldige som fikk akkurat deg i den arbeidsstillingen !
      Og lykke, lykke til hos tannlegen i dag. Håper du får bukt med smertene og cysten så fort som overhode mulig❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg