Ifra anonymitet til offentligheten – blogger ifra bygda med sterke meninger –

Innimellom pakking og forberedelser for morgendagen har jeg også i dag sittet og bladd i bilder på mobilen! det er tross alt over 19.000 bilder som har samlet seg opp 😳 (jeg fikk sjokk selv når jeg sjekket antall) men det er en god samling med alle opplevelsene vi har hatt de siste årene. ❤️

Det er fortsatt slik at jeg sliter med å gå helt tilbake å se på bildene ifra tiden før det jeg kaller “min nye start” men uten fortiden så hadde jeg ikke vært meg.

 

Det er helt vilt at SÅ mye har skjedd de siste årene og bildene viser jo klart og tydelig for meg hvor mye som har endret seg, alle opplevelsene har gjort oss til rike mennesker, med god erfaring og livskunnskap! ❤️

 

feks å stå på scenen foran masse mennesker hadde aldri vært aktuelt en gang før men nå er det en måte jeg utfordrer meg selv på. Jenta med sosial angst på en scene foran mange mennesker liksom. Det hele handler om å utvikle seg som menneske og bli bedre. ❤️ Jeg har også vært ute i media mange ganger og fortalt ulike deler av historien min, det har alltid vært rart for meg som har vært så anonym å være ett offentlig ansikt, det har ikke alltid vært enkelt og ta til seg kritikk men jeg har blitt flinkere til å skille mellom konstruktiv kritikk og hets.

 

 

 

 

Når jeg går igjennom bildene mine ser jeg også hvilken sentral rolle naturen og turer har vært i denne prosessen, jeg kunne laga ett helt album bare ifra når vi har vært ute på eventyrjaktene og “terapiturene” våres.❤️

 

 

 

Denne bloggen har vært med på absolutt alt, både negative og positive ting og det har vært hit jeg har søkt hver gang jeg har trengt å tømme meg. Bloggen har vært min terapi og den har hjulpet meg massivt! jeg tror faktisk ikke at jeg hadde klart å stå i mange situasjoner uten å ha en luftkanal her, her føler jeg at jeg bare kan være meg selv og fortelle det akkurat slik det er. Det har vært en unik sjanse. ❤️

Nå tror jeg ikke at denne bloggen vil handle om rusen mye lenger, jeg tror at den vil handle om andre ting og det som er viktig for oss nå, den forandrer seg i takt med oss og slik må det være.

 

Jeg er ikke lenger Monica rusavhengig, jeg er på vei til å føle meg som ett helt menneske og ett “vanlig” menneske som brenner for en viktig sak. Jeg kommer alltid til å brenne for mennesker og jeg har fått en unik mulighet til å bruke min egenerfaring til å hjelpe andre, jeg gleder meg til å ta med bloggen i alle disse nye epokene av livet.

 

Ha en magisk søndagskveld kjære leser❤️ Legg gjerne igjen en kommentar i kommentarfeltet 👇❤️

 

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Takk for flotte naturbilder og gode fortellinger fra ditt .noe turbulente liv.
      Ønsker å følge bloggen din vidre og har bare positive tanker om det dere har gkjennomlevd.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg