Ifra å ha ingenting til å kunne gjøre ALT!

I skrivende stund prikker det i hele kroppen og nei jeg har ikke fått slag! 😁 i skrivende stund står en nesten ny Rav 4 til litt i underkant av 300.000kr som er min! Og jeg klarer faktisk ikke å ta det innover meg, jeg tror jeg har stjelt den når jeg kjører den og det vil ta LANG tid og lære seg all elektronikken. Å gå ifra gammal til ny!! ❤️

 

Ny

 

Gammel

Tro meg vi har jobbet for dette, det er ingenting spontant over det som skjer, vi har virkelig brukt tid og  vurdert hva som er best for oss og her er han! ❤️

Dette ville bare vært en fjern drøm for noen år siden, vi har klart og skaffet oss fast jobb begge to som gjør dette mulig, vi har tatt de riktige stegene til riktig tid og når vi klarer dette så føler jeg at vi klarer alt vi setter oss av mål.

 

Dette er bare starten på historien våres❤️

 

 

 

Nå skal jeg snart på jobb, på verdens beste arbeidsplass og jeg GLEDER meg til å ha min første lange kjøretur i gliset.

Først var det utenkelig og ta denne bilen på grunn av fargen men den har faktisk vokst på meg og er ikke så ille lenger, jeg tror vi kommer til og oppleve mye i denne bilen og tro meg vi har forsikret oss og garantert oss i alle ender og kanter. (her gjøres ingenting halvveis). 😂

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg