I natt ble jeg lam og satt i rullestol

God morgen alle sammen! i natt har jeg måttet vekslet mellom seng og sofa 4 ganger og jeg merker at på nattestid kommer bearbeidingen av det som skjer på dagtid, drømmene er ville og jeg våkner i panikk hver gang, jeg hopper utav sengen og innser ikke at det bare var en drøm før det tar litt tid.

I natt satt jeg i rullestol og var lam, det går igjen og igjen og handler om at jeg faktisk stod i fare for og ende i rullestol for resten av livet da jeg knakk ryggen, bare tilfeldigheter førte til at jeg faktisk kan gå i dag og dette skal tydeligvis bearbeides når jeg sover.

Jeg kan trøste meg med at jeg ikke var full i drømmene, eller sprakk som jeg ofte gjør. Drømmene forandrer seg etterhvert og selv om det er ubehagelig til tider har jeg lært og analysere dem isteden for og bli redd for meningen bak disse ville nettene. Kroppen og hodet fungerer som det skal, og det er helt naturlig. 

Det er lørdag folkens! endelig helg og endelig litt tid til og slappe av, uken har gått i ett og jeg har mange spennende prosjekter som jeg gleder meg til og dele med dere! det blir as we speak laget en reportasje om livet mitt som jeg er veldig spent på! jeg skal også være med på to ting i uka som kommer som jeg aldri før har gjort, jeg gleder meg til og dele dette med dere! 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Det du opplever i drømmen, er som du skriver, bearbeiding av minner. Det jeg kan anbefale, er å akseptere, uten å stille spørsmål, eller prøve å finne en mening, bare akseptere det som en positiv prosess. Det gir seg etterhvert, og du får en fred inne i deg, som er så god, at du kan tenke tilbake, og smile. Gratulerer for at du spiller på lag med naturen i deg, det er det beste, min gode venn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg