I morgen kommer hele sannheten om meg ut.

Nå ligger vi henslengt i en hotellseng og har sikret oss drikke og snus til resten av kvelden! jeg må øve og jeg må øve kjapt som faen! jeg har vært nede og kjent på rommet jeg i morgen skal stå i, dette rommet skal jeg stå foran 28 mennesker og fortelle en historie jeg for alt i verden har prøvd og skjule i alle disse år. Naken og fullstendig blottlagt for “hele verden”.

Jeg forstår at noen kan tenke at dette ikke er verdens undergang og at massevis av andre mennesker har holdt slike presentasjoner ifra livet før meg, jeg forstår at det virker enkelt og at ingen sikkert vil dømme meg der jeg står, jeg forstår også at det kan være enkelt og tenke at jeg overdramatiserer men akkurat her jeg ligger er pulsen min i taket og angsten min river sønder alt innvendig, jeg har aldri gjort dette før, og dette er faktisk min største frykt her i verden. 

Det som føles verst er at jeg må si høyt at mine foreldre ikke klarte oppgaven, at jeg selv igjen ikke klarte å være en forelder, at man har mislykkes fordi ens egne mislykkes. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det på annen måte, men den dårlige samvittigheten spiser meg opp. 

Fant meg noen nye venner 😉

Jeg har tatt meg en lang varm dusj og tenker og lese over disse 16 sidene jeg har skrevet enda en gang, for hver eneste gang dukker det opp noe nytt på tross av at det er jeg selv som har skrevet dette. Hodet går rundt, det er vanskelig og puste men jeg skal faen meg gi jernet i morgen! 

God natt kjære gode leserne mine! 

Det er bra vakkert her! ikke sant?

 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

11 kommentarer
    1. Fantastisk flott døkti dame uansett så er jeg ikke så imponert av Barneverntjenesten jeg mener den burde blitt nedlagt fått et familie vern som kan hjelpe hele familien at foreldrene må på avrusning og på sikt at barna får bo hjemme hos sine biologiske foreldre Ønsker deg lykke til heier på dæ

    2. Lykke til med presentasjonen! Fortid og andres feil tror jeg man skal være veldig forsiktig med å snakke høyt til andre en psykologer om, men sine egne feil kan man “bade” i. Har selv “mistet” deler av familien etter min første bok, og vet jeg ville valgt annerledes hvis jeg skulle skrevet boka i dag. Gjennomlesing for eksempel av øvrig familie i god tid i forkant, slik at de som opplevde samme historie, bare fra sitt ståsted, kunne kommet skikkelig til ordet.

    3. Dette blir bra, Monica. Og reisen har såvidt begynt. Spent på å høre hvordan det gikk…
      Lykke,lykke til. 👍🦋😊

    4. Dette blir bra, Monica. Og reisen har såvidt begynt. Spent på å høre hvordan det gikk…
      Lykke,lykke til. 👍🦋😊

    5. Idag er det enda ein stor dag for deg Monica,og dette mestrer du godt 👏🌸Gleder meg til å høyre korleis dagen din har gått ,og eg er ikkje i tvil om at dette fixer du.Dette er ein ny oplevelse og begyndelse på noke som vil vere til stor hjelp for deg og mange fleire.Du vil få ein god styrke etterpå .Styrkeklem fra meg til deg💞🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg