I morgen endrer livet seg for alltid! -Det største ett menneske som jeg kan oppleve-

Med brettspill, vinnerinstinkt og positive tanker har jeg klart og holde nervene borte i dag! 😁 på merksnodig vis har ikke panikken tatt meg slik jeg trodde den ville og jeg håper på at jeg får sove natten igjennom, jeg skal nemlig opp kl6 i morgen tidlig og starte det nye livet mitt som erfaringskonsulent. ❤️

 

 

Jeg skal på jobb i morgen så må legge meg tidlig, tenk og få lov og si en slik setning? 😂 jeg som oppriktig trodde at jeg aldri ville komme meg i arbeid igjen etter at jeg knakk ryggen rett av. Jeg så for meg rullestolen, jeg så for meg Kulatoppen omsorgssenter, ikke det at dem ikke hadde gjort en utmerket jobb men tankene på meg selv på dette stedet i en så ung alder, pleietrengende og ikke istand til og tørke meg bak en gang. Denne tanken der har ført til at jeg nå har vært edru i over 2år, dette raseriet da jeg oppdaget at jeg hadde ødelagt hele livet mitt på grunn av rusen, den tanken tar jeg med meg videre i livet! ❤️

 

 

 

 

Mennesker som meg går med en kronisk tankegang om at vi ikke er i stand til det “Normale” mennesker er i stand til. Det har tatt meg 2år og få troen på meg selv tilbake, jeg har vært ganske så kjepphøy utad men inni meg har jeg hatt null tro på meg selv, i morgen tar jeg det første ordentlige steget ut i den “Normale” verden og inni meg brenner ett håp og en tro på meg selv som aldri har vært større. Hvorfor skulle jeg ikke klare dette som alle andre klarer? hvorfor skulle jeg gjøre noe dårligere enn noen andre? 

 

Det er på tide og være snill med seg selv, det er faktisk nyttårsforsettet mitt! jeg tenker og bruke det aktivt hver eneste dag og i morgen skal jeg stå opp med en tro på at jeg klarer akkurat det jeg vil. 

 

 

 

Nyter kvelden med mennene i mitt liv!

 

 

I morgen åpner vi ett helt nytt kapittel i livet og ringvirkningene av denne jobben er for enorme til at jeg klarer og ta det innover meg, dette vil løse så mange floker jeg har i livet mitt og gi meg muligheter jeg aldri kunne drømme om før! jeg har fått den viktigste jobben og den største ett menneske som meg kan få, og den skal jeg gjøre med hele mitt hjerte og sjel som alt annet jeg gjør. 

God natt kjære lesere! nå har jeg tatt meg en lang dusj og skal krabbe oppi sengen med boka mi! i morgen starter livet! ❤️😁❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer

Siste innlegg