I kveld falt livet for alvor i grus

Jeg har levd på en løgn i 3 måneder, jeg har gått rundt i en boble for meg selv og levd ett rusfritt liv, nå viser det seg at i denne bobla har jeg gått aleine.

I kveld falt alt i grus, hele livet og alt jeg har ble revet bort ifra meg og jeg aner faktisk ikke hva jeg skal si eller gjøre lenger. Jeg har blitt løyet til i 3 måneder, jeg har blitt sveket på den verste måte og vil trenge lang tid for og klare og tenke klart igjen, akkurat nå føles alt uvirkelig.

Jeg føler at jeg sitter og ser en såpeopera-serie, det er så vilt at det er vanskelig og innse at det skjer, også innser jeg at det er mitt eget liv og ingen serie som snart er slutt.

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

7 kommentarer
    1. Kjære deg! Noe fryktelig.må ha skjedd, men jeg håper så inderlig at du greier å holde hodet over vannet. Det er vanskelig å vite hva som kan hjelpe, men husk at du har masse følgere som heier på deg! Du har virkelig ikke fortjent noe motgang nå! Klem! 🤗

    2. Nå må du være sterk. For deg selv. Pust!! Ta deg tid. Et utsatt bryllup er i så fall bare en tenkepause. Og noen ganger skal man ta seg pause. Du er i en virvelvind fra før!! Oppstart på medisin, samt plutselig seriøst på dypet i pårørenderollen. Pust nå, så du holder hodet klart! Stor klem!! 🙏🙏❤️

    3. Nå må du være sterk, så ikke du sprekker også. Blir så utrolig stolt av deg.
      Bruk de neste dagene til å tenke gjennom hva du vil gjøre med forhold og bryllup. Håper han får hjelp også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg