I do it myself! Det er mye kjærleik i våres hjem!

Det er tirsdag og jeg har en fridag innimellom slagene! 😁 dagen har blitt brukt hjemme og jeg nyter av og bare kose meg her i leiligheten, i dag var jeg og kjøpte meg sløyfebånd til 20kr og fant en billig løsning for gardinene våres, jeg ønsker og få inn mest mulig naturlig lys og akter ikke og bruke masse penger på dyre løsninger! 🤩

 

Jeg har også vært og kjøpt batterier til alle duppedittene våres! over 200kr bare for og få lys i disse tingene! 😳 hadde jeg visst det da jeg rusa meg hadde jeg faktisk ikke trodd det men prioriteringene endrer seg. 

 

I dag er jeg riktig fornøgd med meg selv og endringene her hjemme, ofte skal det så lite til for og forandre hele rommet og jeg gleder meg til at vi får fikset foringene på vinduene slik at stua blir komplett og ferdig, vi har all tid i verden og det er lykken med å eie selv. ❤️

Hva syns dere om disse tingene? har dere tips så er det bare å fyre løs i kommentarfeltet! følg oss videre! ❤️

Her kommer bildedrøsset! 😁❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer
    1. Hei! Du/dere må være beintøffe, det står sånn respekt av det dere får til! 😍 Skikkelig bra jobba!

      Ville bare tipse om at det finnes mange bra interiørsider på facebook, bare søke og lete litt så finner du masse bra inspo 😃

      Stå på videre!

    2. Vil tro oppladbare batterier vil tjene seg inn veldig raskt hos dere, hvertfall hvis dere kjøper sammen med lader og kanskje supplerer med litt flere batterier! Samt være bedre for miljøet. Gardinene ble fine! Ha en fin kveld ❤

    3. Så fint det ble når du fikk satt på båndet på gardinene og for en fin utsikt utover sjøen🥰 Det er godt å sitte inne i varmen og se på havet og bølgene. Ønsker dere en fin kveld 🙂

    4. Søtt med sløyfebånd. Riktig det ser litt. forseg gjort ut…
      Lykke til i dagene som kommer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg