I dag trenger jeg all styrke jeg kan få – Kryss fingra folkens!

God morgen alle sammen!😁

I natt har jeg tulla skikkelig! 😳 våkna sittende i senga og måtte til slutt flytte meg ifra senga til sofaen i fremtiden i natt. Jo flere stressfaktorer jeg har i våken tilstand, jo villere blir nettene. I dag er en stor dag og jeg må ha hodet på riktig sted, i dag starter det og jeg håper så inderlig at det kan løse seg på ett vis, jeg er sååå ferdig med dette.

Ute skinner sola som aldri før, min kjære skal ha sein-vakt også i dag så jeg kan ikke gjøre så mye utav meg her hjemme og bruker det som unnskyldning til og vente med alt til han drar på jobb seinere i dag. Utspekulert som jeg er 😂 Seinere i dag må jeg pakke ned for reisa til Balestrand, jeg er ikke helt mentalt klar for hotell-overnatting og masse mennesker igjen, jeg fikk dosa mi i helga men jeg gleder meg til og bryte rutinene og gjøre noe helt annet.❤️

Nervene er til og ta og føle på, jeg merket i gårkveld at tankevirksomheten gikk på spreng i hodet. Forventningene mine er skyhøye til denne dagen her og jeg håper at den lever opp til disse, nå har vi brukt nok tid på dette.❤️

Håper at denne dagen blir bra! kryss det dere har og krysse🤞

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Ja da, det går bra. Krysser fingrene og ønsker lykke til. Du er sterk og målbevisst så dette greier du!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg